Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
eelke schreef: Klopt, maar dat hebben we allemaal. Boven staan nl nog 2 oude computers, daar is de ene stuk van, en de andere is niet veilig meer door verouderde Windows.
Daar zou je "for the time being" ook Linux op kunnen zetten.
Zou thuiswerken vanmiddag maar kom niet ingelogd op de werklaptop. Top dagje vandaag zo technisch gezien haha.
Dat is dan wel weer het voordeel van falende techniek. Als het faalt, dan faalt het goed!
koekje schreef: Ik heb online allemaal enge dingen gelezen over wigschedels  :-X
Is dat wel leesvoer?

Hopelijk kan de dokter je vrijdag weer gerust stellen. Ik hoop in elk geval mee!
Ronald schreef: Daar zou je "for the time being" ook Linux op kunnen zetten.
Dat is dan wel weer het voordeel van falende techniek. Als het faalt, dan faalt het goed!
Is dat wel leesvoer?

Hopelijk kan de dokter je vrijdag weer gerust stellen. Ik hoop in elk geval mee!
Linux Mint schijnt het heel goed te doen, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om m'n W7 te vervangen. En dualboot werkt voor mij ook niet. Dat is net als afbouwen met roken, cold turket werkt beter.
Door Ronald
Mini's 3-tal schreef: Linux Mint schijnt het heel goed te doen, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om m'n W7 te vervangen. En dualboot werkt voor mij ook niet. Dat is net als afbouwen met roken, cold turket werkt beter.
Linux Mint is een redelijk alternatief voor Windows XP, niet voor Windows 7. Maar dat is mijn mening  ;)
Ronald schreef: Linux Mint is een redelijk alternatief voor Windows XP, niet voor Windows 7. Maar dat is mijn mening  ;)
En waar vind ik Linux? En niet zo duur als Windows?

Laptop gaf net een teken van leven. Hij laad niet meer goed op blijkbaar. Resultaat van een enthousiaste beren actie van zeker al weer een jaar geleden (en toen heeft mini goed geholpen, de software was toen gehusseld) maar dat contactje is het er niet beter op gaan doen. Zit speling op in de laptop. Nog te repareren? Vast wel, maar issie dat waard etc etc...
eelke schreef: En waar vind ik Linux? En niet zo duur als Windows?

Laptop gaf net een teken van leven. Hij laad niet meer goed op blijkbaar. Resultaat van een enthousiaste beren actie van zeker al weer een jaar geleden (en toen heeft mini goed geholpen, de software was toen gehusseld) maar dat contactje is het er niet beter op gaan doen. Zit speling op in de laptop. Nog te repareren? Vast wel, maar issie dat waard etc etc...
Linux Mint is gratis. Downloaden kun je het hier: http://www.linuxmint.com/download.php
Je moet er echter wel mee leren omgaan.

Over het algemeen loont een laptop nog wel, zeker als het een Windows 7 laptop of later is.
Een slecht contact hoeft niet het einde te betekenen, maar het is wel een behoorlijke klus.
Door dinky89
Vandaag sollicitatiebrief geschreven en samen met ge-update versie van mijn CV naar mijn zusje gestuurd ter controle (zij zit daar momenteel meer in na haar afstuderen). Vind het erg spannend in elk geval!
Vandaag ook weer in BOOMhut bezig geweest met scriptie en ging goed. Mooi stapje gezet met laatste hoofdstuk :-) Enige nadeel is dat ik dan op trage netbook werk maar met tekst verwerken is dat wel te doen ;-) voor internetten heb ik dan tablet mee  ;D concentratie is daar tig ker beter dan op universiteit :-D
Door Kaela
Zo, ik heb mijn contracturen al gewerkt deze week. En ik mag nog twee dagen. En volgende week gaat ook zo worden. Vijf collega's op korte termijn vertrokken, een langdurig ziek, 2 op project. Om dat op te vangen zijn er nu 2 nieuwe mensen bij, die weer worden opgeleid door 2 collega'. Dus zo ben je met 23 man aan het werk en zo zit je met 13 man, terwijl het werkaanbod met zo'n 30-40% gestegen is. Joehoe! Ik ga nu dus maar even instorten op de bank, dan zijn we morgen weer frisjes en fruitigjes.
Trots op mezelf. Ik kwam thuis met 20 kilo kop in de auto en er stond weer visite van de buren op mijn oprit. Ik heb op de deur geklopt en vriendelijk gevraagd of ze de auto ergens anders neer wilden zetten. Dat hebben ze braaf gedaan.
Door eelke
Hello hello this is Eelke speaking from de veel te dure nieuwe laptop  :biggrin2:

Maar wel een waar je ook mee kan gamen, en dan is het ook leuk voor meneer Eelke en hoeft ie geen nieuwe playstation.

Ik mag niet meer met de laptop op de bank hebben we afgesproken. Dus wat val-beveiliging betreft moet dat ook wel beter zijn...  :angel:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door