Beterschap, Saskia
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Oh, en paracetamol helpt geen drol tegen deze pijn. Manlief kreeg Brufen, een sterke toen hij een ontstoken kaakwortel had. En dan elke 4 uur, want iets later klapte hij alweer tegen het plafond. En dat was dan maar 1 kies...Paracetamol mag ik naast de aproxia en de tramadol.
renate1985 schreef: Je kan ook vragen om paracetamol in capsule vorm ipv tablet. Die hebben wij liggen omdat ik moeilijk tabletten wegkrijg. Misschien dat dat het voor jou ook iets makkelijker maakt met wegslikken.Ik gebruikte al panadol, die kleinere, gladde tabletjes.
K&D schreef: Of zetpillen vragen.Dat is een slimme, manlief is ze meteen halen!![]()
Hope schreef:Kan vriendlief je niet naar een SEH in de buurt brengen?![]()
![]()
Wat een hel. Echt.
Vannacht een vreselijke nacht. Ik dacht werkelijk dat ik zou stikken.
Mijn keel is volledig opgezet, ik kan niet meer praten. Mijn gezicht voelt alsof ik een bokswedstrijd heb verloren.
Slikken gaat niet meer fatsoenlijk. Ook in water verslik ik me geregeld en de pijn in mond en keel is hels. Pijnstillers krijg ik niet meer weg, vanmorgen nog ruzie met een tablet paracetamol maar het lijkt alsof hij nu ergens in mijn slokdarm hangt.
Ik lig op de bank, kan niets. Manlief is in alle staten en eist dat er iemand komt kijken. De tandarts stelt voor dat ik naar hem toe kom. Alsof ik nu even een uur in de auto kan zitten. De huisarts is pas telefonisch bereikbaar vanaf 09.00 uur.
Ik weet niet, maar volgens mij hoor ik in een ziekenhuis te liggen.