Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Martine-Tom schreef: Het is best lekker weer, niet bloed verzengend heet...dus Tom en ik gaan zo lekker naar de kinderboerderij, beetje lopen, beetje geitjes kijken en afsluiten met een picknick  :)
Allleen kijken naar die geiten hé en ook niet gaan kwijlen  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Allleen kijken naar die geiten hé en ook niet gaan kwijlen  :biggrin2:
Maak je geen zorgen....ik ga niet kwijlen van geiten hoor  :biggrin2:
Ik vond het eigenlijk wel een goed idee, budget hondenvoer..maar dat is dus geen goed plan begrijp ik? :-\
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Maak je geen zorgen....ik ga niet kwijlen van geiten hoor  :biggrin2:
Ik vond het eigenlijk wel een goed idee, budget hondenvoer..maar dat is dus geen goed plan begrijp ik? :-\
Geiten jatten van een kinderboerdrie is ongepast  :biggrin2:
Kaela schreef: Pijnstilling gehaald voor Oscar. Hij heeft pijn. Maar we weten niet waar en waarvan. Piepte gister bij het willen pakken van zijn kong, denkt drie keer na voordat hij opstaat en achter ons aanloopt (in plaats van de gebruikelijke: hij is er al voordat wij bedachten op te gaan staan) en is veel te rustig en timide. Tel daarbij op dat ie de laatste tijd tijdens de wandelingen met regelmaat wilde gaan liggen en treuzelde en de alarmbellen gaan weer af. Volgende week als de dierenarts terug is van vakantie maar een heel goed plan van aanpak gaan maken. Ik vind het niet acuut genoeg om naar een andere arts te gaan, met alle risico op gedoe rondom zijn gedrag. Maar dat wachten vind ik niet leuk niet.

:-\  voorzichtige knuffel voor Oscar!  :-*
Door Kaela
eelke schreef: Toch vreemd, ik dacht altijd dat een kinderboerderij een algemeen goed was.

Het is trouwens sowieso raar dat er dieren zijn op een kinderboerderij...
  ???
Als je een echte kinderboerderij wil, moet je naar Luxemburg verhuizen en voor een aardig aantal mini-Eelkes gaan zorgen. Dan kun je zomaar op een kinder-boerderij wonen, want de kinderbijslag is daar reuze lollig!
Door TMG1961
Honing stress hier..m'n honing is op en de winkel waar ik normaal de rauwe honing koop is gesloten wegens vakantie tot eind vd maand en de imker waar ik het soms haal is er ook niet. Nu dus op zoek waar ik online goede rauwe honing kan kopen
Door Martine-Tom
Weer terug van de kinderboerderij, Tom heeft zich ingehouden en beperkt tot het slopen van wat madeliefjes, alle kippen, geiten, nijnen en schapen zijn nog in leven  :biggrin2:
Hij was helemaal blij ei  :-*
Door Kaela
Inge en Bono schreef:
  :-\  voorzichtige knuffel voor Oscar!  :-*
Dank je. We maken ons zorgen, maar kunnen gewoon even niet. Rustig aan dus maar en afwachten. Meer kunnen we nu niet doen.
De rust is hier weer terug. Zoë had gisteren erg veel moeite met de veranderingen. En ik moest weer werken waardoor ze naar de oppas moest en de oppas heeft een baby erbij dus dat was het ff niet. Behoorlijk deel van de avond gisteren staan blaffen en klieren. Gisteravond wat puur rust erin gegoten en ze is extreem rustig nu. Ik denk dat ze het dus echt nodig had. Zo te zien gaat die heel de avond liggen pitten nu. Jammer dat ik altijd net te laat merk dat het ff niet goed gaat.
Door koekje
Met Vera boodschappen gedaan. Het was leuk.
Alleen jammer dat ik op het eind even opnieuw moest afknopen, want ze zat echt niet lekker meer. Maar ik heb nu wel komkommers. En cassis en negerzoenen. En ik ben de bananen vergeten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door