Is volgens mij alleen de koffie en de melk die er bij komt.
Ik zelf drink geen suiker in de koffie en vind het niet zoet.
http://www.koffiediscounter.nl/product/ ... wwodSq8APA
deze heeft ze..
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Wat een gedoe met zo'n bialetti..ik heb geen koffiezetmachine of cupmachine. Ik gebruik gewoon simpele oploskoffie..goedkoop en mij smaakt het.Getsie! Die heb ik staan voor de über-über-über-inkoopfail-en-toch-caffeine-behoefte.
Lizzy schreef: En toch he.... Ik vind Senseo echt niet te drinken. ....+1. Dan liever thee.
Borke schreef: Misschien is Theo wel het verstandigste: oploskoffie.tip/stressverhogendefactor: de Fairtrade oploskoffie van de LIDL is erg lekker hoor...
Dat vind ik niet lekker en dan drink ik vanzelf geen koffie meer - probleem opgelost![]()
K&D schreef: tip/stressverhogendefactor: de Fairtrade oploskoffie van de LIDL is erg lekker hoor...ik sta open voor alles, die ga ik proberen!![]()
K&D schreef: tip/stressverhogendefactor: de Fairtrade oploskoffie van de LIDL is erg lekker hoor...Oh...., die vind ik toevallig in de overtreffende trap goor![]()
Borke schreef: Tja, ik ben serieus geïnteresseerd, dus waarom niet!Ik koop de doosjes bij de supermarkt. Je kunt ze ook online bestellen. Bij de eerste bestelling krijg je een doosje gratis.
Waar koop jij je cupjes Ronald?
Hoe berg jij ze op?
Lizzy schreef: De Bialetti is helemaal geen gedoeDe Jura hoeft echt niet ieder jaar voor onderhoud.. Het is geweldig!
Jura is natuurlijk prachtig. Bij Simon hebben ze 'm staan. Bij Kookpunt in R'dam hebben ze nog meer modellen (tenminste, toen wij gingen kijken). Moet je hem wel ieder jaar wegbrengen voor onderhoud a raisson xxxx. Doe je dat niet, hebbie binnen no time een kapot apparaat. Ik heb er jarenlang bij staan kwijlen, bij de Jura, maar prijstechnisch moet koffiedrinken voor ons ook wel leuk blijven. Dat was het niet met die cups. Dat is het ook niet met die imbeciel dure apparaten. Maar als je dat kan betalen, dan zou ik de Jura zeker overwegen.
(en toch is Bialetti lekkerder).
fransbulletje schreef: De Jura hoeft echt niet ieder jaar voor onderhoud.Twijfel... Jura en een Bialetti er bij voor als de Jura in de service gaat.
Wij hebben hem nu bijna 8 jaar en na 5 jaar is hij voor onderhoud geweest.
Bij Jura zelf geven ze het advies om de drie jaar maar je kunt ook gewoon wachten tot er iets mee is en hem dan laten nakijken.
Simon Levelt heeft een eigen servicedienst dus daar kan ik hem zo heen brengen en dat is voordeliger dan opsturen naar Jura in Zoetermeer.
Al met al is het een geweldige machine met veel mogelijkheden.
Voor ons wat teveel want drink eigenlijk alleen gewone koffie
Het apparaat is heel gebruiksvriendelijk, reinigen en ontkalken gaat allemaal automatisch.
En het belangrijkste blijft een goede verse koffieboon!
Borke schreef: Twijfel... Jura en een Bialetti er bij voor als de Jura in de service gaat.Er gaat niks boven een bak koffie van versgemalen bonen, daar kan geen cupje tegenop.
Eerst zo'n Dolce Gusto proberen...?