Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
cj schreef: Pauline, met de hernia van Cees heb ik voor mezelf ook een dagboek bijgehouden. Het zijn heel kleine stapjes en ik was ook wanhopig. Heb 6 weken in de woonkamer geslapen samen met meneer CJ. Maar hij is helemaal hersteld.Dank je lieve Sas..., dat zijn de berichtjes waar ik me aan vastklamp!
Dus Joep go for it!
Saskia
Pauline schreef: En ik heb helemaal nog niet verteld hoe geweldig Joris het doet!! Joris is van zichzelf veel gevoeliger onzekerder dan Joep en moest nu ineens af en toe helemaal alleen thuis blijven, alleen mee wandelen en weet ik wat al niet meer. En dat gaat fantastisch!! Joris gaat met me mee aan de fiets, gewoon los, ik hoef maar te wijzen en hij doet wat ik vraag. Hij is zo'n schatje en "leest" me werkelijk elke wens van mijn gezicht. Kijkt wel 50x om tijdens een wandeling zo van "Vrouwtje..... doe ik het zo goed??"Wat ontzettend fijn!!! Mooi om te lezen, zo leer je hem ook op een andere manier kennen, kan soms ook best een ander beeld geven dan dat je had is mijn ervaring (in positieve zin)![]()
En toch nooit slaafs of extreem volgzaam.... altijd wel dat blijven doen waarvan jij het nut (en ik niet altijd) in ziet... Maar Joris is inschikkelijker dan Joep, da's ook een ding dat zeker is.
DJ en Doerak schreef: Wat ontzettend fijn!!! Mooi om te lezen, zo leer je hem ook op een andere manier kennen, kan soms ook best een ander beeld geven dan dat je had is mijn ervaring (in positieve zin)Zeker weten, het is duidelijk dat Joris ook erg geniet van 1-op-1 aandacht! En als Joep meeloopt schort het daar echt wel aan, hoef ik niets omheen te draaien..