Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Die iphone 4s van mij is 16gb. Als jij daar genoeg aan hebt en wil investeren in een nieuwe batterij mag die zo naar zoetermeer schuiven. Camera is prima die erop zit.Wat ben je toch een schatje
Lizzy schreef:Wat ben je toch een schatje! Daar heb ik wel oren naar! Is het een simlock-vrije? Nou las ik op Internet dat de batterij laten vervangen zo'n 85 euro gaat kosten (inclusief verzendkosten) en dat is best wel pittig! Even vragen aan de mensen: zijn er mensen die ervaring hebben met zelf vervangen? Ook eng..., je zou het toestel er maar mee slopen
Lizzy schreef:Wat ben je toch een schatjeMijn broer heeft het gedaan en die vond het niet moeilijk. Ik ben een verstokte Apple-gebruiker en doe makkelijk 4 jaar met een telefoon. Al het andere nooit meer dan 2 jaar.! Daar heb ik wel oren naar! Is het een simlock-vrije? Nou las ik op Internet dat de batterij laten vervangen zo'n 85 euro gaat kosten (inclusief verzendkosten) en dat is best wel pittig! Even vragen aan de mensen: zijn er mensen die ervaring hebben met zelf vervangen? Ook eng..., je zou het toestel er maar mee slopen
*Gabriëlle* schreef:Volgens mij kun je bij zoiets als aliexpress ook goedkoop een losse batterij bestellen.Ik had het net even opgezocht. Ik had een batterij bij Phonegigant.nl gekocht voor 9,03 ex btw. Voordeel is dan dat je dat ding morgen in huis hebt.
Angelique schreef:En ook gratis bezorgd vanaf 10 euro, dat is een handige site om op te slaan.
Ik had het net even opgezocht. Ik had een batterij bij Phonegigant.nl gekocht voor 9,03 ex btw. Voordeel is dan dat je dat ding morgen in huis hebt.
zurca schreef:En dan lees je verder en kom je ergens op pagina drie er achter dat je een topic uit 2014 zit te lezenOh sorry![]()
![]()
Maargoed... hoe lang ik met een smartphone doe? Geen idee.... Hiervoor had ik elke keer de afdankertjes van mijn vriend, hij kreg via zijn werk om de 2 jaar een andere telefoon. Nu voor het eerst zelf dus een telefoon gekocht, die heb ik nu een jaar. Hoop er lang mee te doen want ik vind het ook veel geld, zo'n smartphone.
Angelique schreef:Ik had het net even opgezocht. Ik had een batterij bij Phonegigant.nl gekocht voor 9,03 ex btw. Voordeel is dan dat je dat ding morgen in huis hebt.Dat zijn de betere prijsjes! Geboekmarkt