Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Net Noppie een middelmatige tik verkocht tegen achterkant/zijkant van z'n hoofd, hij was al een tijdje aan het zeuren om naar buiten te kunnen. Toen ik hem oppakte en op de bank zette meende ie dat ie z'n klauwen in me te kunnen zetten uit frustratie, daar was ik dus echt niet van gediend en heb hem gelijk een flinke tik verkocht. Nu zit ie op de gang en mag ie tot na wandeling met Pixie nadenken over z'n daad. Alles leuk en aardig maar hij moet niet menen dat ie als ik hem gewoon rustig op de bank zet zijn klauwen kan gebruiken om zijn frustratie dat ie niet naar buiten mag af te reageren op mij.
Door rosmin
TMG1961 schreef: Net Noppie een middelmatige tik verkocht tegen achterkant/zijkant van z'n hoofd, hij was al een tijdje aan het zeuren om naar buiten te kunnen. Toen ik hem oppakte en op de bank zette meende ie dat ie z'n klauwen in me te kunnen zetten uit frustratie, daar was ik dus echt niet van gediend en heb hem gelijk een flinke tik verkocht. Nu zit ie op de gang en mag ie tot na wandeling met Pixie nadenken over z'n daad. Alles leuk en aardig maar hij moet niet menen dat ie als ik hem gewoon rustig op de bank zet zijn klauwen kan gebruiken om zijn frustratie dat ie niet naar buiten mag af te reageren op mij.

en jij mag je klauwen wel gebruiken als je gefrusteerd raakt over het gedrag van Noppie...?
Door TMG1961
rosmin schreef:
en jij mag je klauwen wel gebruiken als je gefrusteerd raakt over het gedrag van Noppie...?
Nee, maar als ik 8 klauwen in me heb zitten is mijn eerste reactie niet om hem te gaan uitleggen waarom hij niet zijn klauwen mag gebruiken. Ik ben er niet trots op maar in een reactie had ie er een hangen. Wil wel eens zien als jij 8 nagels een halve centimeter in je vlees hebt staan wat jij dan doet..zeker eerst even rustig tot 1000 tellen en dan je kat gaan uitleggen dat het niet fijn is wat ie doet zeker
Door rosmin
TMG1961 schreef: Nee, maar als ik 8 klauwen in me heb zitten is mijn eerste reactie niet om hem te gaan uitleggen waarom hij niet zijn klauwen mag gebruiken. Ik ben er niet trots op maar in een reactie had ie er een hangen. Wil wel eens zien als jij 8 nagels een halve centimeter in je vlees hebt staan wat jij dan doet..zeker eerst even rustig tot 1000 tellen en dan je kat gaan uitleggen dat het niet fijn is wat ie doet zeker

Het valt me op dat je wel erg veel klaagt  over het gedrag van Noppie, het is geen hond die doet wat je wilt (tenminste als je hem dat leert); het blijft een kat, met zo te lezen een sterke wil.
En uitleggen van gedrag en hem laten nadenken werkt echt niet...het blijft een kat...
En als je hem op de bank wilt zetten terwijl hij naar buiten wil, dan vind ik het niet raar dat je protest kan verwachten; hem op tijd loslaten werkt veel beter dan hem slaan.
Slaan is onmacht/ onvermogen en ik vind het altijd ongewenst gedrag
Misschien is het een overweging voor je of Noppie voor jou wel de meest geschikte kat is om in (t)huis te houden?
Door TMG1961
Ik ga er niet meer over discussiëren. Lizzy je mag per direct mijn account verwijderen. Vind het jammer aangezien er hele lieve mensen op BP zitten maar ik trek het niet meer om telkens als ik eerlijk ergens over ben gelijk te horen te krijgen dat ik verkeerd bezig ben. Zou wel eens willen weten hoeveel er hier zijn die hun hond of kat ook af en toe een tik geven maar dit uit angst voor de reacties niet zeggen..ik schat best aardig wat

Voor al die lieve mensen op BP..het gaat jullie goed ik zal jullie in mijn hart houden en aan jullie denken
Door eelke
Nou Rosmin, ik hoop dat je je niet aangesproken voelt...

Theo, nogal overdreven he. Als je iets typt kun je een reactie verwachten, ook een negatieve. En daar hoef je dan nog niet eens op te reageren als je dat niet wilt.
Door rosmin
Nee hoor Eelke, ik voel me totaal niet aangesproken

Als je een topic schrijft , kan je reactie verwachten en dan is er natuurlijk een kans dat dat iets anders is dan je wil eigenlijk wil lezen
Door eelke
rosmin schreef: BTW
Zijn je verstandskiezen er al uit?
:whistling: jaaa daar wilde ik het net niet over hebben :P jij hebt een goed geheugen!

Die zitten er nog in. Moet een afspraak maken, maar ja. Dan moet je bellen. En dat vergeet ik steeds. Ook omdat het op zich niet leuk is natuurlijk. Heb over een paar weken vakantie, dus daarna lijkt het mij wel een goed plan.
Door rosmin
Die zitten er nog in. Moet een afspraak maken, maar ja. Dan moet je bellen. En dat vergeet ik steeds. Ook omdat het op zich niet leuk is natuurlijk. Heb over een paar weken vakantie, dus daarna lijkt het mij wel een goed plan.
[/quote]

Daarna heeft je tandarts vast nog vakantie  :P
Door eelke
rosmin schreef: Die zitten er nog in. Moet een afspraak maken, maar ja. Dan moet je bellen. En dat vergeet ik steeds. Ook omdat het op zich niet leuk is natuurlijk. Heb over een paar weken vakantie, dus daarna lijkt het mij wel een goed plan.

Daarna heeft je tandarts vast nog vakantie  :P
Jeeeej dat is inderdaad nog een mooie smoes  ;D
Door fem fatale
TMG1961 schreef: Wil wel eens zien als jij 8 nagels een halve centimeter in je vlees hebt staan wat jij dan doet..zeker eerst even rustig tot 1000 tellen en dan je kat gaan uitleggen dat het niet fijn is wat ie doet zeker
Uit ervaring kan ik zeggen dat ik de kat dan probeer te troosten of te kalmeren.

Ik heb Plien 1x een tik gegeven toen ze me voor de 20e keer in 1 nacht wakker maakte voor een actieve knuffel door zoveel mogelijk spullen om te gooien, maar dat was weloverwogen. En ook Puk heb ik wel een keer een weloverwogen tik gegeven. Niet de meest fraaie methode, maar bij allebei had ik al vanalles geprobeerd om het gedrag te doorbreken en hier schrokken ze allebei zo van, dat het werkte (overigens is mijn handfunctie zo belabberd slecht - hij is niet meer meetbaar omdat niet genoeg kracht heb voor de meetapparatuur - dat ze het nauwelijks gevoeld hebben, anders had ik waarschijnlijk iets anders bedacht).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door