Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Net Noppie een middelmatige tik verkocht tegen achterkant/zijkant van z'n hoofd, hij was al een tijdje aan het zeuren om naar buiten te kunnen. Toen ik hem oppakte en op de bank zette meende ie dat ie z'n klauwen in me te kunnen zetten uit frustratie, daar was ik dus echt niet van gediend en heb hem gelijk een flinke tik verkocht. Nu zit ie op de gang en mag ie tot na wandeling met Pixie nadenken over z'n daad. Alles leuk en aardig maar hij moet niet menen dat ie als ik hem gewoon rustig op de bank zet zijn klauwen kan gebruiken om zijn frustratie dat ie niet naar buiten mag af te reageren op mij.
rosmin schreef:Nee, maar als ik 8 klauwen in me heb zitten is mijn eerste reactie niet om hem te gaan uitleggen waarom hij niet zijn klauwen mag gebruiken. Ik ben er niet trots op maar in een reactie had ie er een hangen. Wil wel eens zien als jij 8 nagels een halve centimeter in je vlees hebt staan wat jij dan doet..zeker eerst even rustig tot 1000 tellen en dan je kat gaan uitleggen dat het niet fijn is wat ie doet zeker
en jij mag je klauwen wel gebruiken als je gefrusteerd raakt over het gedrag van Noppie...?
TMG1961 schreef: Nee, maar als ik 8 klauwen in me heb zitten is mijn eerste reactie niet om hem te gaan uitleggen waarom hij niet zijn klauwen mag gebruiken. Ik ben er niet trots op maar in een reactie had ie er een hangen. Wil wel eens zien als jij 8 nagels een halve centimeter in je vlees hebt staan wat jij dan doet..zeker eerst even rustig tot 1000 tellen en dan je kat gaan uitleggen dat het niet fijn is wat ie doet zeker
rosmin schreef: BTW
Zijn je verstandskiezen er al uit?
rosmin schreef: Die zitten er nog in. Moet een afspraak maken, maar ja. Dan moet je bellen. En dat vergeet ik steeds. Ook omdat het op zich niet leuk is natuurlijk. Heb over een paar weken vakantie, dus daarna lijkt het mij wel een goed plan.Jeeeej dat is inderdaad nog een mooie smoes
Daarna heeft je tandarts vast nog vakantie![]()
TMG1961 schreef: Wil wel eens zien als jij 8 nagels een halve centimeter in je vlees hebt staan wat jij dan doet..zeker eerst even rustig tot 1000 tellen en dan je kat gaan uitleggen dat het niet fijn is wat ie doet zekerUit ervaring kan ik zeggen dat ik de kat dan probeer te troosten of te kalmeren.