Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Neally
Je knippert met je ogen en het is tijd voor de pups om de wereld te gaan bekijken met eigen ogen.
Wat een mooie mams is ze toch. Dat buikje zo van voren.  :smitten: :smitten:
Als het vandaag de dag is. Sterkte.  :-*
Laatst gewijzigd door Neally op wo 30 jul 2014, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ulrike
Wat een prachtige, leuke hondjes gaan dit worden  :D. Ben wel een beetje jaloers op de toekomstige eigenaars  ;). Een beauceron uit deze combinatie lijkt me geweldig om te mogen hebben!
Door Nadia
Ulrike schreef: Wat een prachtige, leuke hondjes gaan dit worden  :D. Ben wel een beetje jaloers op de toekomstige eigenaars  ;). Een beauceron uit deze combinatie lijkt me geweldig om te mogen hebben!
+100000
Door chipjolie
:D :biggrin2: :-[ thanks! Ik ben ook ongelooflijk blij met deze combi en vind het vreselijk jammer day er niks kan blijven :( maarrr de reu eigenaren zijn wel een van de gelukkigen die een pup krijgen  :D en die zal ook zeker eens komen logeren

Riek er zijn er ong 8 gezien :)
Door Ulrike
[quote="chipjolie"]
:D :biggrin2: :-[ thanks! Ik ben ook ongelooflijk blij met deze combi en vind het vreselijk jammer day er niks kan blijven :( maarrr de reu eigenaren zijn wel een van de gelukkigen die een pup krijgen  :D en die zal ook zeker eens komen logeren

Riek er zijn er ong 8 gezien :)
[/quote]

Wat heerlijk! Blijf je toch nog een pup zien in de toekomst  :D!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door