Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Laura2004 schreef: Weet jij of ik ook bij de Duitse amazon kan bestellen? Of bezorgen ze alleen in Duitsland?Kost naar spanje alleen iets meer
Kaio schreef: zo en nu is ie van 80 cm ineens duurderO, dat gebeurt heel vaak bij Amazon! Koop je iets, heb je betaald en alles, en als je dan nog een keer naar het product gaat, is het ineens duurder. Als je nog een tweede wilt, zou je het over een paar dagen nog een keer kunnen proberen. Soms moet de interesse even zakken, dan daalt de prijs ook weer.blijkbaar was het de laatste met goedkope prijs op dit moment
Pauline schreef: Ik moet natuurlijk weer iets afwijkends hebben..... Joep krijgt ontzettend veel warmte vanaf de onderkant, omdat hij dichtbij de grond is en een diepe borstkast heeft. Zijn rug is het probleem niet. Bestaan er ook koeljassen die de onderkant verkoelen? :-\De hurrtha heeft een hele brede borstriem die koelt.
eelke schreef: Whoeiw! Vrijdag gaan we hem passen, ben vandaag gebeld door de dierenwinkel dat ze nog een hurtta hadden liggen, 80 cm, voor 40 euro mocht ik m hebben. 8)Jij bofkont!!
MarijeEnBoomer schreef: Jij bofkont!!Ja behoorlijk! En het was nog geen probleem ook dat ze hem naar de vestiging in Bergen stuurden. Echt top! Nu maar hopen dattie past