Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Laura2004 schreef: Weet jij of ik ook bij de Duitse amazon kan bestellen?  Of bezorgen ze alleen in Duitsland?
Kost naar spanje alleen iets meer
Door Kaio
Anne bedankt voor je aanbod  :-* Ik probeer het via amazon, dan is ie hopelijk nog voor de vakantie over 2 weken binnen.
Naja ik heb hem al besteld,  blijkbaar is met een 'jetz mit 1-click kaufen' ook echt niet meer dan dat  :o schrok er ff van, maar alles ziet er goed uit, hebben we weer wat geleerd  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kaio schreef: zo en nu is ie van 80 cm ineens duurder  :o blijkbaar was het de laatste met goedkope prijs op dit moment
O, dat gebeurt heel vaak bij Amazon! Koop je iets, heb je betaald en alles, en als je dan nog een keer naar het product gaat, is het ineens duurder. Als je nog een tweede wilt, zou je het over een paar dagen nog een keer kunnen proberen. Soms moet de interesse even zakken, dan daalt de prijs ook weer.  ::)

Je hebt bij Amazon direct besteld, en dan is het pakket er altijd heel snel; binnen Duitsland vaak al binnen twee dagen. Terugsturen gaan bij Amazon direct ook probleemloos.
Door pike
Nou, ik weet dat ik ook heel lang heb lopen dubben en meten en zoeken en meten en dubben en meten en.... rampenplan.

Uiteindelijk heb ik bij Dursydog besteld omdat ik daar niet alleen zonder problemen kan terugsturen, maar omdat je ook gewoon een paar maten kan bestellen en wat niet past terug kan sturen. Alleen even van tevoren aangeven, geen enkel probleem. Achteraf was ik blij dat ik er twee besteld had, want de grootste was gewoon te groot.
Door Pauline
Ik moet natuurlijk weer iets afwijkends hebben..... Joep krijgt ontzettend veel warmte vanaf de onderkant, omdat hij dichtbij de grond is en een diepe borstkast heeft. Zijn rug is het probleem niet. Bestaan er ook koeljassen die de onderkant verkoelen? :-\
Door Lil
Pauline schreef: Ik moet natuurlijk weer iets afwijkends hebben..... Joep krijgt ontzettend veel warmte vanaf de onderkant, omdat hij dichtbij de grond is en een diepe borstkast heeft. Zijn rug is het probleem niet. Bestaan er ook koeljassen die de onderkant verkoelen? :-\
De hurrtha heeft een hele brede borstriem die koelt.
Door eelke
Whoeiw! Vrijdag gaan we hem passen, ben vandaag gebeld door de dierenwinkel dat ze nog een hurtta hadden liggen, 80 cm, voor 40 euro mocht ik m hebben.  8)
Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Whoeiw! Vrijdag gaan we hem passen, ben vandaag gebeld door de dierenwinkel dat ze nog een hurtta hadden liggen, 80 cm, voor 40 euro mocht ik m hebben.  8)
Jij bofkont!!
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Jij bofkont!!
Ja behoorlijk! En het was nog geen probleem ook dat ze hem naar de vestiging in Bergen stuurden. Echt top! Nu maar hopen dattie past :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door