Anne in Duitsland schreef: We zijn vanavond lekker aan het, eh, kruisbestuiven met elkaar hè, qua topics!Ik zat al een camper-antwoord te typen in het moderator-topic

Gelukkig zag ik het op tijd 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: We zijn vanavond lekker aan het, eh, kruisbestuiven met elkaar hè, qua topics!Ik zat al een camper-antwoord te typen in het moderator-topic
Anne in Duitsland schreef: We zijn vanavond lekker aan het, eh, kruisbestuiven met elkaar hè, qua topics!leuk toch! Ik mis alleen Viola in dit topic
Anne in Duitsland schreef: We zijn vanavond lekker aan het, eh, kruisbestuiven met elkaar hè, qua topics!Ach, valt mee toch?
Anne in Duitsland schreef: We zijn vanavond lekker aan het, eh, kruisbestuiven met elkaar hè, qua topics!Moest jij niet werken eigenlijk vanavond? Of heb je vrij af?
Maxi's 3-tal schreef: Moest jij niet werken eigenlijk vanavond? Of heb je vrij af?1 mei is een vrije dag in Zweden. Wel blijven opletten hoor![]()
Kim_S schreef: 1 mei is een vrije dag in Zweden. Wel blijven opletten hoorOh, excuse moi.![]()
Kim_S schreef: Kuch...Ik bedoelde Dries! Ik mis Dries in dit topic!![]()
Mieke L. schreef: Ik bedoelde Dries! Ik mis Dries in dit topic!Ik niet
Kim_S schreef: 1 mei is een vrije dag in Zweden. Wel blijven opletten hoorverkeerde topic!!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Moest jij niet werken eigenlijk vanavond? Of heb je vrij af?Ehm, officieel ben ik druk aan het werk natuurlijk, net als altijd...![]()
Anne in Duitsland schreef: Ehm, officieel ben ik druk aan het werk natuurlijk, net als altijd...Heel goed van je hoor, zijn we gewoon samen heel druk aan het werk.![]()
Anne in Duitsland schreef: Kruisbestuiven mag vanavond!weer verkeerde topic! dit hoort in het moestuin topic!!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Heel goed van je hoor, zijn we gewoon samen heel druk aan het werk.Nou veel plezier dan. Ik heb een vrije avond!![]()