Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2896379
pienke schreef: Ik ben zooo benieuwd hoe je 'm vindt  :D :D :D
Hij is lekker! Helemaal niet machtig, lekker fris en niet te zoet.  :dribble:

Afbeelding

Ik heb de helft van beide recepten gemaakt. En de cheesecake nog weer in twee bakjes, want ik had geen springvorm van de juiste maat. Ze zijn dus minder hoog, maar niet minder lekker!

De carrotcake is ook super. Niet te droog, en de limoencrème bovenop is heerlijk.  :)

Het is goed dat er genoeg mensen zijn die helpen opeten.  :biggrin2:



Afbeelding
Door - pien -
#2896396
-Annemarie- schreef: Hij is lekker! Helemaal niet machtig, lekker fris en niet te zoet.  :dribble:

Afbeelding

Ik heb de helft van beide recepten gemaakt. En de cheesecake nog weer in twee bakjes, want ik had geen springvorm van de juiste maat. Ze zijn dus minder hoog, maar niet minder lekker!

De carrotcake is ook super. Niet te droog, en de limoencrème bovenop is heerlijk.  :)

Het is goed dat er genoeg mensen zijn die helpen opeten.  :biggrin2:



Afbeelding
Ziet er :thumbup: uit!
Tekst:  ;D ;D ;D
Er moest meer suiker in de cheesecake maar dat leek me te zoet, dus ik had het zelf aangepast  ;)
Veel plezier morgen  :-*
Door K&D
#2896525
We zitten aan syrisch brood met Za'ater en yoghurt met munt.
Heeeeerlijk, wat is die za'ater een verrukkelijk kruid. Die ga ik beslist meer gebruiken want het kan overal overheen.

Zo vriendelijk, de Syrische mensen van het winkeltje waar ik het spul koop geeft altijd recepten mee, en tips. Turks eten vinden we heerlijk, maar de Syriërs kunnen er ook wat van. :dribble:

Gelijk een doos munt gekocht, en sesam, en tahin. Voorraadje breidt zich langzaam uit.
#2896692
*Dorothea* schreef: Mijn paps kwam vanavond bij mij eten. Ik had een stoofpotje gemaakt van rundvlees in trapistenbier met daarbij pommes duchesse en pastinaken. Was erg lekker.
Sounds good!  :-*
#2896811
- Judith - schreef: Sounds good!  :-*
was ook erg lekker.
Men neme 600 gram sucadelapjes in blokjes, 2 gesneden uien, eetlepel appelstroop, 2 plakken ontbijtkoek in blokjes, 2 theelepels mosterd en een flesje donker belgisch bier. En smullen maar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door