Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Zo, ik ben wel gegaan  8)

Ha, nu ontbijt!
Goed hoor! Mijn kop zit zo vol, dat ik het nog heel even uitstel. Wilde deze week weer beginnen. Ik hoop dinsdag weer genoeg lucht te hebben. En ik ga maar weer bij les 1 beginnen, want mijn conditie is verdwenen. Maakt niet uit, les 1 had leuke liedjes hihi.

Ik heb vanmorgen een aardig langere ronde met Oscar gelopen. Lopen is tenslotte ook beweging en Oscar had energie voor 10. Was echt heerlijk in het zonnetje. Nu ben ik weer met de foto's bezig en straks avonddienst. Als ik op weg naar huis boodschappen doe, heb ik morgen lekker de hele dag om in de tuin te gaan werken. Zin in!
Liep ik net in het park, stond er een hele club op het veld gezellig een theekransje te houden, terwijl de hond zich met elkaar moesten vermaken. Ik liep aan de andere kant en zie een beagle lekker z'n neus achteraan gaan en al snuffelend zo het park uit lopen richting de weg waar ze niet zachtjes rijden. Echt niemand lette op die hond, het was alleen maar kwekkwekkwekkkerdekwek.  :-X
Kaela schreef: Goed hoor! Mijn kop zit zo vol, dat ik het nog heel even uitstel. Wilde deze week weer beginnen. Ik hoop dinsdag weer genoeg lucht te hebben. En ik ga maar weer bij les 1 beginnen, want mijn conditie is verdwenen. Maakt niet uit, les 1 had leuke liedjes hihi.

Ik heb vanmorgen een aardig langere ronde met Oscar gelopen. Lopen is tenslotte ook beweging en Oscar had energie voor 10. Was echt heerlijk in het zonnetje. Nu ben ik weer met de foto's bezig en straks avonddienst. Als ik op weg naar huis boodschappen doe, heb ik morgen lekker de hele dag om in de tuin te gaan werken. Zin in!
Dit was nu les 2  ::) ik vind er echt geen hol aan, maar ja. Wel ff goed voor nu.
Ik zit in spanning op een mailtje te wachten, het boek van mijn vriendin komt vandaag uit! :)

Beterschap Zurca!
Niet normaal..ben ik net Noppie z'n oogje aan het schoonmaken omdat ie wat smurrie in ooghoek had zitten. Doe heel voorzichtig want hij heeft dat niet graag. Zet ie z'n nagels zo hard in m'n vinger dat de nagel er dus dwars doorheen ging.
Is ie nu helemaal van de zotte. Het is niet netjes van me maar hij heeft dus vliegles gehad en kreeg er gelijk een plastic bakje achteraan.

Het is dat ik het dierenmishandeling vind maar het liefst zou ik z'n nagels er uit rukken. Hij hoeft de komende uren even niet bij me in de buurt te komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door