Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2867136
Leuk appartement Sammy1980, ik hoop voor je dat je het verkocht gaat krijgen!

Maar wat ik dan weer schokkend vind is dat het duurder is dat het huis waar wij wonen (rijtjeshuis, grote aanbouw, 120m2, 3 slaapkamers en extra kamer in de uitbouw en wijk wel vergelijkbaar als ik de foto;s bekijk). Dat was voor ons ook reden om richting het noorden te gaan, het verschil is zo groot!
Gebruikersavatar
Door Neally
#2867138
Sammy1980 schreef: Hier ook een huis te koop, inmiddels 2 jaar  :-[ :-[

Aan de ene kant vind ik het wel goed zo, het is een heerlijk huis en ik woon hier wel prima, aan de andere kant wil ik heel graag een huis met een tuin.

Al het grote onderhoud is net gedaan en van het voorjaar ga ik weer alles opnieuw verven. Dan zullen er ook nieuwe foto's komen, misschien dat het daarna verkocht raakt  :biggrin2:

http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/a ... ekade-530/
Dat is toch een hartstikke leuk huis voor een superprijs.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867188
Adverteren in het plaatselijke suffertje schijnt ook een geldverslindende nono actie te zijn. Kan me er iets bij voorstellen, ervan uitgaande dat " iedereen" toch wel op het Inet kijkt.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2867206
Dank jullie wel, tja ik vind het ook een leuk huis hoor. Enige waarom ik heel graag wil verhuizen is omdat ik een huis met tuin wil.

Nog geen kijker gehad en ik snap het echt niet, maar ja half Den Haag staat te koop, er is meer dan voldoende keuze helaas.

Ik wil van het voorjaar eerst gaan verven en nieuwe foto's maken en dan eens met de makelaar om te tafel gaan zitten, want hij moet maar eens met goede ideeën komen.
Door bloemetje
#2867285
Kaela schreef: Leuk appartement Sammy1980, ik hoop voor je dat je het verkocht gaat krijgen!

Maar wat ik dan weer schokkend vind is dat het duurder is dat het huis waar wij wonen (rijtjeshuis, grote aanbouw, 120m2, 3 slaapkamers en extra kamer in de uitbouw en wijk wel vergelijkbaar als ik de foto;s bekijk). Dat was voor ons ook reden om richting het noorden te gaan, het verschil is zo groot!
Megagroot. Voor de prijs van t huis van tonnie koop je hier lang niet zo groot huis...
Door sella
#2867339
Als wij het konden betalen, dan hadden we al lang het huis van Tonnie gekocht. Lekker veel ruimte, lekker vloerverwarming, grote schuur om de hobby's uit te oefenen....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2867358
bloemetje schreef: Megagroot. Voor de prijs van t huis van tonnie koop je hier lang niet zo groot huis...
Nee, echt niet. En ik snap best dat er verschil is hoor. Maar als ik het dan zo zie dan denk ik jeetje. Ik snap dat ook wel dat starters moeite hebben met hun eerste huis, want die prijzen zijn pittig om op te hoesten als je jong bent en nog niets opgebouwd hebt.
Door fem fatale
#2867372
Kaela schreef: Leuk appartement Sammy1980, ik hoop voor je dat je het verkocht gaat krijgen!

Maar wat ik dan weer schokkend vind is dat het duurder is dat het huis waar wij wonen (rijtjeshuis, grote aanbouw, 120m2, 3 slaapkamers en extra kamer in de uitbouw en wijk wel vergelijkbaar als ik de foto;s bekijk). Dat was voor ons ook reden om richting het noorden te gaan, het verschil is zo groot!
Hier koop je voor dat bedrag een garage  ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2867373
fem fatale schreef: Hier koop je voor dat bedrag een garage  ;)
Ja inderdaad! Ik heb toen voor de lol eens gekeken. "Schatje, zullen we anders in A'dam gaan wonen, dan kunnen we deze fantastische studio kopen mét openslaand raam!" Ik werd niet serieus genomen, snap ik niets van  :P
Door fem fatale
#2867375
Laten we het erop houden dat ik heel erg blij ben dat ik een voorrangsverklaring heb voor een megagroot appartement met aftopping op de huurtoeslaggrens  ;)

(Then again, als ik die verklaring niet had, verdiende ik waarschijnlijk veel meer en kwam ik wel in aanmerking voor een hypotheek. Had ik een half zo groot appartement met trap kunnen kopen.)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door