Leuk Hannah!
Net lekker gefietst met Oscar. Niet zo heel ver en op de terugweg hebben we het losloopveldje mee gepakt. Heerlijk! Nu ben ik moed aan het verzamelen voor de boodschappen...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Jippie ik heb een oproep gekregen om volgende week woensdag naar een info ochtend te komen voor die opleiding die ik wil gaan doen. Het balletje gaat rollen. Spannend hoor.Succes woensdag
kira schreef: Lekker gewandeld en al twee bussen van binnen gezogen en gepoetst. Nu bedenken hoe ik het vriezerprobleem ga oplossen. Inkoop planning was goed maar tante mag geen barf meer dus de voorraad slinkt per week veertien kilo minder waardoor er een bergingsprobleem gaat ontstaan. Brokken is veel makkelijker.Ik kan de bodem van de vriezer hier zien en heb nog geen grote bestelling gedaan ( behalve spiervlees) dus als we wat van jullie moeten overnemen roep je maar!
kira schreef: @pallas ik zal zondag op de laptop mijn bestelling na zien en doe je dan pb
okidoki
Eens kijken of tante pollewop haar eten gereed is. Ze heeft al vier uur een lege maag maar het blijft zwaar bevroren. Grote beer houdt vakantie ze onttrekt zich aan de wandelingen door heel rap een drolletje te doen en terug te rennen naar de caravan. Slimme beer
wat krijgt tante nu te eten dan? Is ze aan het wisselen soms?
Grote beer heeft gelijk, gewoon het vakantie gevoel zelf opzoeken....lukt best zo![]()