Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sweet Dutchess
tt-tjes schreef: Heb je hem al binnen Esther, ben benieuwd naar de ervaringen, ik heb hem nog niet besteld. Ik heb hem nodig voor kippen- en eendennekken
Nee , ik heb hem nog niet binnen.
Misschien een van de andere dames? Ik verwacht hem wel  deze week nog.
Door Senna99
Sweet Dutchess schreef: Nee , ik heb hem nog niet binnen.
Misschien een van de andere dames? Ik verwacht hem wel  deze week nog.
Nee, ik ook niet. Ik had dus ook geen enkele email van hun ontvangen. Geen bevestiging of wat dan ook.  Daarom had ik er maandag achteraan gebeld. Persoon die ik aan de lijn had begreep er ook niets van. Email adres was correct. Hij kon zien dat de bestelling en de betaling goed waren afgerond. Hij zou me de email nog een keer handmatig mailen, want een testmail die hij handmatig had verstuurd ontving ik wel.
Maar vandaag nog steeds geen bevestiging of wat dan ook ontvangen. Weer gebeld vanmiddag, steeds antwoordapp. ervoor. Dus weer een email gestuurd, maar dit keer met een ander mail adres. En vanavond had ik antwoord. Product was niet op voorraad, ze verwachten het over twee dagen binnen te krijgen. En dan te versturen. Dus ik zal 'm hoogstwaarschijnlijk pas volgende week krijgen. (Nah, ja...als ik 'm maar krijg)...
Door Lil
Ik had hem ook nog niet verwacht. Toen ik bestelde stond er verzending binnen 5 tot 7 werkdagen en helaas helaas die zijn beslist nog niet om.
Door Sweet Dutchess
Zo zeg.
Wie heeft er heel de voorraad weggekocht  ;D

Ik kreeg onderstaande retour nadat ik een mailtje gedaan had wanneer ik de vleesmolen zou kunnen verwachten:

Beste E. Nouwens,
Je order met nummer: #xxxxxxxxxxxxxxxx is
In behandeling genomen.

Goedemorgen Excuses voor de vertraging. Wegens overweldigend succes is het item helaas uitverkocht. We krijgen begin midden week nieuwe voorraad binnen, Het gaat dan direct in de verzending. Zodra de vervoerder het pakket heeft ingescand ontvangt u per mail de track en tracé code. Met vriendelijke groeten Marjan www.huishobby.nl

Ze hebben hem ook maar meteen €10,00 duurden gemaakt  :P
http://www.huishobby.nl/pc-fw-1003-prof ... molen.html
Laatst gewijzigd door Sweet Dutchess op zo 20 jan 2013, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
Sweet Dutchess schreef: Zo zeg.
Wie heeft er heel de voorraad weggekocht  ;D

Ik kreeg onderstaande retour nadat ik een mailtje gedaan had wanneer ik de vleesmolen zou kunnen verwachten:

Beste E. Nouwens,
Je order met nummer: #xxxxxxxxxxxxxxxx is
In behandeling genomen.

Goedemorgen Excuses voor de vertraging. Wegens overweldigend succes is het item helaas uitverkocht. We krijgen begin midden week nieuwe voorraad binnen, Het gaat dan direct in de verzending. Zodra de vervoerder het pakket heeft ingescand ontvangt u per mail de track en tracé code. Met vriendelijke groeten Marjan http://www.huishobby.nl

Ze hebben hem ook maar meteen €10,00 duurden gemaakt  :P
http://www.huishobby.nl/pc-fw-1003-prof ... molen.html
Wij hebben die voorraad weggekocht  :D ;D

Maar ik kan eerlijk gezegd niet meer wachten, ik wil hem NU  :-[ :-\ ::) :P ::) :biggrin2:
Door kiara
is het heel moeilijk om zelf kvv te maken :-[ wil het eigenlijk ook wel,maar vind die verhoudingen zo moeilijk zeker met 4 honden,ik zie dan zoveel % van dit zoveel % van dat snap er niks van :-\
Door Mowgli
kiara schreef: is het heel moeilijk om zelf kvv te maken :-[ wil het eigenlijk ook wel,maar vind die verhoudingen zo moeilijk zeker met 4 honden,ik zie dan zoveel % van dit zoveel % van dat snap er niks van :-\
Het zijn gewoon de percentages van een compleet barfmenu, maar dan fijngemalen tot 1 of meerdere mixen

Edit: Of geef je kvv?

Als je zelf wilt maken, stel dan een menu samen, wat je hier op BP post om te laten "keuren", zodra je menu compleet is, kun je alles gaan malen en mengen
Door kiara
ja ik geef al jaren kvv maar weet begod niet hoe en wat erin zou moeten ja de soorten vlees okee maar dan de verhoudingen met die %% :-\
Door Mowgli
kiara schreef: ja ik geef al jaren kvv maar weet begod niet hoe en wat erin zou moeten ja de soorten vlees okee maar dan de verhoudingen met die %% :-\
Om een barfmenu samen te stellen kun je hier kijken, daar staan alle handige links naar artikelen en posts over het zelf samenstellen van een menu : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 448.0.html

En in datzelfde topic staat een handleiding om je op weg te helpen naar je eerste menu:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1208497

Alles goed doorlezen en dan proberen een menu samen te stellen en deze even posten in het topic voor barf menu's
Door Senna99
Lil schreef: Wij hebben die voorraad weggekocht  :D ;D

Maar ik kan eerlijk gezegd niet meer wachten, ik wil hem NU  :-[ :-\ ::) :P ::) :biggrin2:
Ja, ik ook!!!!!!!! :biggrin2:
Jullie hebben 'm ook nog niet dus?
Wachten duurt lang he...zucht!  :-[ ::)
Door Mowgli
Sweet Dutchess schreef: Ik check iedere dag of er al een trace-nr gestuurd is,maar tot op heden nog niets.
Begin er een beetje voor te vrezen dat hij totaal niet geleverd kan worden  :-[
Hoe lang geleden is het dat je besteld hebt?
Mijn Magimix bij fonq.nl had een levertijd van 3 tot 9 WERKdagen, het weekend telt niet mee. Ik had hem op vrijdag 12 januari besteld. Pas afgelopen zondag kwam een email met track and trace en vandaag werd hij pas geleverd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door