Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
eelke schreef:Oh ja, waar ik voor kwam. Ik kreeg tape van de fysio voor op mijn schouder. Al vaker gehad. Huidskleurtje nu maar ivm kerstjurken enzo.

Zat na 1,5 dag al los. Dus ik wilde de bovenste er afhalen, is op mijn schouder mijn huid er gewoon af. Dus de andere er ook maar afgehaald, daar ook de huid eraf. 2 plekjes van 2cm rond ofzo, maar dat doet toch zeer. Waren echt open, natte wondjes. En er zit natuurlijk altijd wat op aan stof ofzo. Plakte er dan aan vast, dus gisteren er maar een pleister op gedaan.

Ik woensdag maar denken dat de behandeling zo lang uitwerkte omdat mn schouder in de fik stond. Stond ie dus denk ik ook. Au. De rest van waar die pleister zat is ook rood maar gelukkig niet open.
klinkt alsof er iets in de lijm of materiaal van de tape zit waar jij absoluut niet tegen kunt, even onthouden en volgende keer met fysio bekijken wat het zijn kan zou ik zeggen, hoeft het niet nog een keer te gebeuren.
beterschap met je huid.
Door Kaio
Eef+doggies schreef:Kan ik me voorstellen. Maar 460,- per jaar, dat is fijn :)
Ik doe het alleen voor de overstapbonus..
En dit jaar uit principe. Ik zat bij Vandebron en zij beweren tegen overstapbonussen te zijn. Maar wat deden ze..., nieuwe klanten krijgen een bonus van 310,- (het hoogste bedrag van alle energieleverabciers!) en bestaande klanten krijgen bij verlenging 90,-. Dat vind ik dus hypocriet. Ik heb ze gemaild want ik wilde wel graag blijven maar niet als ik mezelf daarmee van honderden euro's beroof, krijg je een standaard reactie over hoe ze tegen overstapbonussen zijn ::) Schiet mij maar lek.
::) ::) hebben ze mail wel uberhaupt gelezen? zo krijg je toch het vermoeden van niet.

Wij moesten dit jaar 1200 bijbetalen..... ::) de apparatuur voor de kelderdroging had 1400kwh verbruikt....En wanneer we het van de verzekering terugkrijgen? :whistle: Naja het komt wel goed weet alleen nog niet wanneer ;D
Door Eef+Stippels
Kaio schreef:::) ::) hebben ze mail wel uberhaupt gelezen? zo krijg je toch het vermoeden van niet.

Wij moesten dit jaar 1200 bijbetalen..... ::) de apparatuur voor de kelderdroging had 1400kwh verbruikt....En wanneer we het van de verzekering terugkrijgen? :whistle: Naja het komt wel goed weet alleen nog niet wanneer ;D
Het lijkt er idd op dat ze het niet gelezen hebben...

Pfffff 1200,- bijbetalen, jeetje :-X
Balen zeg, dat je maar moet afwachten tot de verzekering het terugbetaalt.
Veel grote bedrijven hebben duidelijk geen idee wat klantenservice/fatsoen is ::)
Door Kaio
Eef+doggies schreef:Het lijkt er idd op dat ze het niet gelezen hebben...

Pfffff 1200,- bijbetalen, jeetje :-X
Balen zeg, dat je maar moet afwachten tot de verzekering het terugbetaalt.
Veel grote bedrijven hebben duidelijk geen idee wat klantenservice/fatsoen is ::)
ach ja heb afgelopen jaar weer genoeg te klagen gehad, dan maak ik me hier al zo weer minder druk om ::) Dat komt wel goed. Kan even duren maar het komt in ieder geval in orde ;) (haha hoop ik)
Door -Annemarie-
eelke schreef:Oh ja, waar ik voor kwam. Ik kreeg tape van de fysio voor op mijn schouder. Al vaker gehad. Huidskleurtje nu maar ivm kerstjurken enzo.

Zat na 1,5 dag al los. Dus ik wilde de bovenste er afhalen, is op mijn schouder mijn huid er gewoon af. Dus de andere er ook maar afgehaald, daar ook de huid eraf. 2 plekjes van 2cm rond ofzo, maar dat doet toch zeer. Waren echt open, natte wondjes. En er zit natuurlijk altijd wat op aan stof ofzo. Plakte er dan aan vast, dus gisteren er maar een pleister op gedaan.

Ik woensdag maar denken dat de behandeling zo lang uitwerkte omdat mn schouder in de fik stond. Stond ie dus denk ik ook. Au. De rest van waar die pleister zat is ook rood maar gelukkig niet open.
Oh, dat is echt heel naar. :-X

Ik ben allergisch voor de meeste pleisters en tape, dat is niet fijn. Sterkte, Eelke. :bigarmhug:
Door pearlsofpassion
-Annemarie- schreef:Oh, dat is echt heel naar. :-X

Ik ben allergisch voor de meeste pleisters en tape, dat is niet fijn. Sterkte, Eelke. :bigarmhug:
Ja, ik ook. Heel erg.
Maar meestal kom je daar wel eerder achter in je leven. En welke tape had ze dan voorheen? Witte?
Bij mijn fysio had ze alleen 'gewone' en die hebben we dus ook niet aangedurfd. Uitproberen is bij die zaken niet echt een optie...
Door src_esther

Da's wel k*t-met-peren...
Kun je tegen Aloë vera? Want dan raad ik je Aloë vera Gel aan om op de plekken te smeren waar de huid weg is. Ik vind het heel aangenaam en de huid herstelt bij mij dan erg snel. Euhja, ik ben zo nu en dan een flinke brokkenpiloot, met name met door mijzelf vers geslepen messen... :-[ ::)
Door Eef+Stippels
Kaio schreef:ach ja heb afgelopen jaar weer genoeg te klagen gehad, dan maak ik me hier al zo weer minder druk om ::) Dat komt wel goed. Kan even duren maar het komt in ieder geval in orde ;) (haha hoop ik)
Goeie instelling :biggrin2:
Door eelke
Het is nu dicht en droog (wel met pluisjes erin ::) ) dus ik blijf er maar even af. Ik heb die tape veel vaker gehad en nooit problemen mee. Nu dus een andere kleur, voorheen had ik oranje. Ik heb wel eens gereageerd op huidskleurige pleisters, dus misschien zit daar toch iets in ofzo.

Of het is gewoon te strak geplakt waardoor er op dat uiteinde te veel druk is gekomen en mn velletje eraf gescheurd is. Dat kan ook nog. Wel blij dat die pijn niet van mijn schouder zelf kwam, dan is dit wel beter.
Eef+doggies schreef:
Kan ik me voorstellen. Maar 460,- per jaar, dat is fijn :)
Ik doe het alleen voor de overstapbonus..
En dit jaar uit principe. Ik zat bij Vandebron en zij beweren tegen overstapbonussen te zijn. Maar wat deden ze..., nieuwe klanten krijgen een bonus van 310,- (het hoogste bedrag van alle energieleverabciers!) en bestaande klanten krijgen bij verlenging 90,-. Dat vind ik dus hypocriet. Ik heb ze gemaild want ik wilde wel graag blijven maar niet als ik mezelf daarmee van honderden euro's beroof, krijg je een standaard reactie over hoe ze tegen overstapbonussen zijn ::) Schiet mij maar lek.
Tja, zonnepanelen en een houtkachel. Feitelijk betalen we nog maar iets van 100 euro voor het gas zelf, stroom kopen we niks van, en de rest is belasting en al dat soort vaste zaken. Dus goedkoper gaat niet lukken.

Jeeej Kaio, 1200 bijbetalen. Dat je het wel weer krijgt, oké, maar dat je niet weer wanneer...er zullen toch wel mensen zijn die dat niet zo maar even kunnen voorschieten.
Door dinky89
Hmz, vl werd gebeld door goede vriend dat hij op zijn verjaardag eerste kerstdag langs kan komen. Uiteraard leuk maar hij vermeld er vervolgens doodleuk bij dat ik hem eind van de middag wel van de bushalte bij de p&r kan halen omdat dat eenvoudiger is dan via cs te reizen. Met andere woorden, dat wordt ineens niet drinken omdat ik nog moet autorijden terwijl we in ons eigen huis zijn >:(
Door Eef+Stippels
dinky89 schreef:Hmz, vl werd gebeld door goede vriend dat hij op zijn verjaardag eerste kerstdag langs kan komen. Uiteraard leuk maar hij vermeld er vervolgens doodleuk bij dat ik hem eind van de middag wel van de bushalte bij de p&r kan halen omdat dat eenvoudiger is dan via cs te reizen. Met andere woorden, dat wordt ineens niet drinken omdat ik nog moet autorijden terwijl we in ons eigen huis zijn >:(
Eenvoudiger voor wie..? :P

We kwamen in het bos een hond tegen die al van verre met ontbloot gebit op ons af kwam rennen :o Mijn meiden waren al ruim op tijd aangelijnd en gelukkig bedacht hij/zij zich vlak voor ons en rende terug naar zijn/haar baasjes. Waarom lijn je zo'n felle hond niet meteen aan als je andere honden ziet... Het beest kwam daarna nog in zijn riem hangend en grommend met zijn hele gebit bloot voorbij gesleept... Brrrrrr
Door dinky89
Eef+doggies schreef:Eenvoudiger voor wie..? :P

We kwamen in het bos een hond tegen die al van verre met ontbloot gebit op ons af kwam rennen :o Mijn meiden waren al ruim op tijd aangelijnd en gelukkig bedacht hij/zij zich vlak voor ons en rende terug naar zijn/haar baasjes. Waarom lijn je zo'n felle hond niet meteen aan als je andere honden ziet... Het beest kwam daarna nog in zijn riem hangend en grommend met zijn hele gebit bloot voorbij gesleept... Brrrrrr
TJa, voor die vriend uiteraard ::) met bus via cs vanaf de p&r is ruim 40 minuten, met de auto 10 minuten reistijd ;) dus ik snap het wel maar vriendlief denkt niet na over de consequenties die zo'n aanbod heeft. Die denkt alleen 'even 10 minuten heen en terug is kleine moeite'....

Maar wat een engerd kwam je dan tegen :o fijn dat er niets is gebeurd verder
Door Eef+Stippels
dinky89 schreef:TJa, voor die vriend uiteraard ::) met bus via cs vanaf de p&r is ruim 40 minuten, met de auto 10 minuten reistijd ;) dus ik snap het wel maar vriendlief denkt niet na over de consequenties die zo'n aanbod heeft. Die denkt alleen 'even 10 minuten heen en terug is kleine moeite'....

Maar wat een engerd kwam je dan tegen :o fijn dat er niets is gebeurd verder
Misschien kan vriendlief dat stukje dan fietsen? :cool: Zou wel eenvoudiger zijn voor jou :biggrin2:

Zeg dat wel, dat was echt een engerd :o
Door pluk
Eef+doggies schreef:Misschien kan vriendlief dat stukje dan fietsen? :cool: Zou wel eenvoudiger zijn voor jou :biggrin2:

Zeg dat wel, dat was echt een engerd :o
+1

Vl kan geen auto rijden? Komt er geen andere visite die 'm mee kan nemen als ze komen/weggaan?
Door dinky89
pluk schreef:+1

Vl kan geen auto rijden? Komt er geen andere visite die 'm mee kan nemen als ze komen/weggaan?
Vl mag inderdaad geen auto rijden, geen rijbewijs ;)
Andere visite die uit die richting komt komen in de ochtend ipv in de loop van de middag dus dat wordt hem ook niet. Nou is het ook geen drama om niet te drinken maar stukje overleg was wel fijn geweest, nu werd het als mededeling gebracht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door