Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bordie
Hope schreef: Nee nee en nog eens nee! Ik ben vandaag bezig met spijkerbroek nummer vier. Alles is drijfnat. Ik ben door mijn regendekens heen en de paarden verzuipen zo ongeveer.  >:(
Ik ga een zonnedans doen  :biggrin2:
regendekens zijn toch waterdicht?
en spijkerbroeken ach slippers kan ook he...met bikini...
Door Elvira
Hier al 2 hele dagen regen. 2 x per dag gooi ik een flinke sloot water uit de voerbakken van de honden. De honden hebben hun badjassen aan na een wandeling van 20 minuten.
Door Hope
bordie schreef: regendekens zijn toch waterdicht?
en spijkerbroeken ach slippers kan ook he...met bikini...
Normaal zijn die waterdicht, maar zoveel water trekken ze kennelijk niet.
Gelukkig is het nu droog. Heel mistig, maar droog.

Nu slootjes graven, dan kunnen we het gras hopelijk weer zien. We hebben hier een zwembad.
Door Lil
Hier heeft ook eindelijk iemand de kan dicht gedraaid. Vreselijk mistig vanochtend en zwemles tijdens de wandeling, bah.
Door Hope
Nynke schreef: Broeierig hier !!!!  :-X :-X :-X
Ja, hier ook! Oké, ik mag eigenlijk niet klagen, ik wilde geen regen meer en die is er ook niet.
Maar phoe wat is het hier heet. Geen zon, geen wind, gewoon echt broeierig warm.
Ach, het droogt in ieder geval!
Door dinky89
Nynke schreef: Broeierig hier !!!!  :-X :-X :-X
Dat was het hier gistermiddag, tegels buiten waren er gewoon nat van (nee, niet van de regen want was overdekte gang buiten)
Door EliScooby
Gisteravond was het hier vreselijk benauwd en had een truckje mee met zonder airco. Althans, het zit er wel in, maar na 867000km doet ie t niet meer ::)

Vandaag vind ik het erg meevallen; lekker weer gewoon. 24,5° nu op de thermometer.
Door Pluto
Mini's 3-tal schreef: Gisteravond was het hier vreselijk benauwd en had een truckje mee met zonder airco. Althans, het zit er wel in, maar na 867000km doet ie t niet meer ::)

Vandaag vind ik het erg meevallen; lekker weer gewoon. 24,5° nu op de thermometer.
Zo, je krijgt de nieuwste trukjes al mee?
:biggrin2:
Door EliScooby
Pluto schreef: Zo, je krijgt de nieuwste trukjes al mee?
:biggrin2:
Ja, dat is alleen voorbehouden aan de creme de la creme. Hij is tenslotte al 7jr oud, daar kan niet iedereen mee rijden.
Door Angelique
Heerlijk weer hier. Zonnetje, wolkje, zacht windje. Net lekker met de boppers naar het water geweest en samen lopen spetteren.
Door koekje
Hier is het plakweer. Ik plakte en daardoor de baby ook, want die had ik aan mij opgeknoopt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door