Siberienne schreef: ↑di 04 okt 2022, 06:42 Jullie wel dan?Ooit wel, denk ik. Maar ik weet nog niet wanneer.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑di 04 okt 2022, 06:42 Jullie wel dan?Ooit wel, denk ik. Maar ik weet nog niet wanneer.
Too schreef: ↑ma 03 okt 2022, 06:56 Vroeg op ..zo heerlijk dan heb je wat aan je dagWas wel fijn geweest als de baas dat eerder had laten weten![]()
Kwart over 6 op het station, helemaal klaar om aan de slag te gaan, kwam het bericht 'we blijven vandaag thuis'
Zit aan de koffie, heb al een stukje gefietst èn een frisse neus gehaald .. allemaal ruim voor 7uur![]()
Ronald schreef:Ronald
Om hem nog een handje te helpen![]()
CindyMayella schreef:Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergetenSuper!)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
Anne in Zweden schreef: ↑di 04 okt 2022, 10:28 Ooit wel, denk ik. Maar ik weet nog niet wanneer.In ieder geval een paar weken per jaar![]()
CindyMayella schreef:Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergetenWat een fijn nieuws zeg en ik hoop het dat je nu 7 goede jaren krijgt.)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
CindyMayella schreef: ↑di 04 okt 2022, 20:28 Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergetenGoed nieuws Cindy, fijn!)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
Ronald schreef: ↑zo 02 okt 2022, 18:49 Fijn Hanna! En nu maar hopen dat deze niet met de Franse slag gebouwd isOhhh, dat hebben wij helemaal gemist! En het is hier nog wel om de hoek. Wat was het precies? Klinkt gezellig!![]()
Eigen momentje: vandaag naar Knoal (voor de Hollanders: Stadskanaal) geweest. Een groot evenement over buitenkoken. Lekker gegeten, leuke dingen gezien, biertjes gekocht voor thuis (want tja... rijdend erheen). Zeker voor herhaling vatbaar! Alleen ga ik dan een paar dagen en boek ik gewoon een plekje op de camping![]()
CindyMayella schreef: ↑di 04 okt 2022, 20:28 Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergetenDat zijn de betere berichten!)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
-Annemarie- schreef: ↑wo 05 okt 2022, 11:17 Ohhh, dat hebben wij helemaal gemist! En het is hier nog wel om de hoek. Wat was het precies? Klinkt gezellig!Het was het Northern Fires Outdoor Food Festival. Op de camping aan de Spoorstraat.
Ronald schreef: ↑wo 05 okt 2022, 15:31 Het was het Northern Fires Outdoor Food Festival. Op de camping aan de Spoorstraat.Zwaait -verlaat- terug.
En ja... ik heb nog naar jullie gezwaaid![]()
MillyMol schreef: ↑vr 07 okt 2022, 20:36 Na behoorlijk wat natte dagen is het nu sinds een weekje redelijk tot goed weer.Wat een mooi plekje!
Wel is het heel goed merkbaar dat de herfst begonnen is: het groen raakt in verval en de ochtendmist begint boven de velden te verschijnen. Maar ‘s avonds is het ook prachtig!