Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3419415
Ik zou eigenlijk bij mijn ouders Wie is de mol kijken, maar er viel ijsregen uit de lucht en het beloofde akelig glad te worden. Maar vlug naar huis gereden kijk ik thuis wel. In elk geval voor ze gekookt en ff gezelschap gehouden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3419416
Ik kwam erachter dat ik helemaal geen warme schoenen meer had. :o Mijn bergschoenen waren lek dus weg gedaan en daarvoor wandelschoenen gekocht voor de crisis. Ik had op de IC daar de hakken stuk van gelopen en ze laten maken bij de schoenmaker. Maar toen waren ze een maat te klein geworden en heb ze weg gegeven.
Gevolg was dat ik alleen nog een paar gympen heb en semi nette schoenen. Beide veel en veel te koud voor komende week ;D ;D

Via MP gelukkig vandaag schoenen kunnen kopen. Mevrouw die een maat te groot had gekocht en er 2 rondjes op had gelopen. Lowa, met goretex. En dus als nieuw. Ik heb ze aangehouden op de fiets naar huis, mijn voeten waren lekker warm toen ik thuis was. :biggrin2:
Door Siberienne
#3419418
Tip tegen koude handen; zet een muts op. Een mens verliest gemiddeld 30% van de warmte via zijn hoofd (kleine kinderen nog meer!) en een muts scheelt aanzienlijk.
Gebruikersavatar
Door pike
#3419425
eelke schreef: za 06 feb 2021, 21:13 Ik ben net door het begin van de ijstijd gefietst; tis begonnen!
;D ;D ;D
niet vallen he dat mag niet van Rutte, ook niet met de fiets :biggrin2:

Hier ligt nu een heel heel klein laagje sneeuw. Maar ik zie nog steeds veel gras.
Door hannabelgje
#3419427
Goed dat ik naar huis ben gereden. Er ligt hier al een flinke laag sneeuw.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3419428
Wij hebben inmiddels al enke uren wat je noemt ijsregen....Ik vermoed dat we morgen vroeg hunnen schaatsen ( met ons normale schoeisel :biggrin2: )
Door Tanna
#3419430
Siberienne schreef: za 06 feb 2021, 20:45 Tip tegen koude handen; zet een muts op. Een mens verliest gemiddeld 30% van de warmte via zijn hoofd (kleine kinderen nog meer!) en een muts scheelt aanzienlijk.
Dat is echt het ergste wat ik kan bedenken, een muts op. Als klein kindje in de wandelwagen gooide ik die al overboord ;D .
Ik heb nu zelfs alleen maar een hemmetje aan onder mijn Owney jas. Een geval apart, ja....... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3419434
eelke schreef:Ik ben net door het begin van de ijstijd gefietst; tis begonnen!
;D ;D ;D ;D

Vannacht moest ik plassen en heb ik uit het raam gespiekt. Toen lag hier al minimaal 10cm. Daarna is het hard gaan waaien want er ligt nu nog maar een klein laagje overal op en her en der duinen. Het lijkt droog nu maar vriendin zei via de app dat het gewoon sneeuwde. Ben benieuwd wie er gelijk heeft. Ik denk namelijk dat ze kijkt naar sneeuw dat bij haar van het dak waait. ;D

Ik ga zo eens even een klein rondje lopen buiten. :biggrin2:
Door eelke
#3419436
Hier is het ook droog, aldus buienradar per uur blijft het de hele dag sneeuwen, maar volgens mij is het gebied gewoon weggetrokken. Wel een cm op 10 sneeuw, prima pak.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3419438
Hier is het net aan wit. Meer zoals het is na een nacht vriezen dan van sneeuw.

Ik vind het flauw.
Door Too
#3419439
Motsneeuw, microsneeuw valt nog steeds er ligt een.klein laagje wel zoveel dat een auto het hobbeltje over t fietspad net niet haalde vanwege een 'duintje' (of onzichtbaar gras dat kan ook)

Maar hij is inmiddels weer op pad geholpen, sneeuw verbroedert :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3419441
Er valt inderdaad nog wat troep uit de lucht. Poedersneeuw.
Jammer hoor. :biggrin2:
DSC_0634.JPG
DSC_0634.JPG (190.44 KiB) 849 keer bekeken
DSC_0628.JPG
DSC_0628.JPG (645.59 KiB) 849 keer bekeken
DSC_0627.JPG
DSC_0627.JPG (411.8 KiB) 849 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3419442
DSC_0636.JPG
DSC_0636.JPG (242.32 KiB) 849 keer bekeken
DSC_0637.JPG
DSC_0637.JPG (383.66 KiB) 849 keer bekeken
Door Cathelijn
#3419444
Als ik de voordeur uitstap kom ik in ca 10 cm sneeuw terecht maar als ik dan de hoek omga, ligt er alleen een laag hobbelig ijs met een beetje stuifsneeuw. Maar het sneeuwt nog steeds en de wind is ook lekker bezig.
Ik moet echt achter de achterdeur gaan sneeuwruimen straks want ik kreeg hem net maar met veel moeite open.
Wat een verschil met vrijdag :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door