Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door danielle1980
hannabelgje schreef: Ik heb net pastinaak gehaald dus vandaag wordt het een pastinaak/peren smoothie van Jason. Nu al zin in.
receptje:
1 appel
2 peren
1 pastinaak
1/2 limoen
4 takjes munt
handvol ijsblokjes

Alles door de juicer halen.
wtf.. is pastinaak

en wat zijn die sijboon dingen hihi ik moet beter zoeken denk ken t niet :-\
Door Nina013
Alles was op! Had alleen nog drie sinaasappels.
En zelf een lekker 'fout' brood not ij'tje zat er niet in want Belg en boter waren ook al op! Lol!
Hadden even wat tegenslag op de boerderie en geen tijd gehad om boodschappen te doen.
Vandaag dus een rondje lokale groente tuinderij en de appie om lekker veel fruit en groente in te slaan.
Morgen weer lekker juicen met jason, vind zijn sapjes toch wel super lekker en kan nu zelfs de gember waarderen, liefst in combi met limoen :D
Dus morgen wordt het: ananas, zwarte bessen, bramen, yoghurt.  Oww bedenk me net dat ik de ananas vergeten ben, nou ja dat, maar dan met appel ofzo denk ik.
En smiddags: appel, limoen, komkommer, bleekselderij, gember! Die is echt super!

Dacht trouwens mint in de tuin te hebben, blijkt het citroenmelisse te zijn.... Op zoek naar mint plantje voor de sapjes.
Door keetje
hannabelgje schreef: Ik doe zonder door de blender,  met in de juicer, behalve de kiwi, die altijd zonder.
Hier een blendert, dus zonder schilletjes, bedankt. Heb net even ingekocht.
Door Leontine
Hier een blender maar ik doe alleen de kiwi, bananen, avocado, ananas en meloen schillen gebruik wel alle pitten en van de ananas het middenstuk.
Door Martine-Tom
Leontine schreef: Hier een blender maar ik doe alleen de kiwi, bananen, avocado, ananas en meloen schillen gebruik wel alle pitten en van de ananas het middenstuk.
Krijg jij daar geen buikpijn van?
Ik deed het ook altijd maar moet echt niet teveel ervan doen heb ik het idee..
Door keetje
4 abrikozen, 2 mandarijnen, 2 stengels bleekselderij, 1 tomaat, 2 handen spinazie, 1 appel, 2 kiwi's, 1 banaan. wat water.
Lekker, drinkbaar door een Mc Donaldsrietje. :biggrin2: (Wel prikkels op de tong.)  Ik kan vandaag vooruit. Heb de kiwi's,  mandarijnen banaan geschild.
Door Leontine
Martine-Tom schreef: Krijg jij daar geen buikpijn van?
Ik deed het ook altijd maar moet echt niet teveel ervan doen heb ik het idee..
Van de ananas kern bedoel je? Nee nooit gemerkt maar gebruik ook niet meer dan 1a 2 schijven per keer en lang niet dagelijks natuurlijk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door