Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Doerak_Tucker
Vandaag,  plotseling mooi geschoten. Net iets teveel plant voor zijn neus. Wat is hij mooi!!! (Zei een trotse hondenmoeder Afbeelding).

Afbeelding

Gisteren wandeling op het strand, door de fokker georganiseerd. Wat waren er veel prachtige goldens bij elkaar en wat waren ze over het algemeen sociaal Afbeelding.
Afbeelding
Door Lil
DJ en Doerak schreef: Bovenstaand is bericht van mij, DJ en Doerak. Geplaatst via tapatalk. Hoe wijzig ik daar mijn profielnaam?  ??? Even uitzoeken.
Zit je op meerdere fora?
Per forum even aangeven hoe je in moet loggen.
Lil schreef: Zit je op meerdere fora?
Per forum even aangeven hoe je in moet loggen.
Had hem alleen voor barfplaats geïnstalleerd, profielnaam wel kunnen wijzigen maar die voert hij blijkbaar niet door. Heb tapatalk verwijderd.
Door Lil
DJ en Doerak schreef: Had hem alleen voor barfplaats geïnstalleerd, profielnaam wel kunnen wijzigen maar die voert hij blijkbaar niet door. Heb tapatalk verwijderd.
wat raar. Ik heb er nooit last van gehad. Hoewel onlangs tapatalk ook verwijderd. Ik kon niet wennen aan de nieuwe indeling en doe nu weer de mobiele versie van bp.
Door Kaela
De dames lossen plaatsgebrek creatief op. Lekker samen bakken op de kachel in de badkamer (en aangezien dat de enige kachel is waar ze dat op kunnen doen boven, hebben we het verbod op de badkamer maar opgeheven. We zijn een stel weekhartige baasjes  :biggrin2:)

Afbeelding
Door Lil
Kaela schreef: De dames lossen plaatsgebrek creatief op. Lekker samen bakken op de kachel in de badkamer (en aangezien dat de enige kachel is waar ze dat op kunnen doen boven, hebben we het verbod op de badkamer maar opgeheven. We zijn een stel weekhartige baasjes  :biggrin2:)

Afbeelding
Stapeluh!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door