Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaio schreef: Ik sport nu best zoveel dat ik 3 dagen puur alleen sap twijfelachtig vind
Sap wel al door de dag heen zowat dagelijks
Als Jason een marathon kan lopen op alleen sap... En je hebt je honger sos nog natuurlijk! En anders neem je gewoon als dat nodig is 2 honger sos-en op een dag ;)
Ik ga dinsdag wel boodschappen doen :) We hebben tegenwoordig een Jumbo in 't dorp, volgens mij kan ik daar ook alles wel krijgen wat ik nodig heb!
Wordt wel weer eens tijd, even 3 dagen detoxen, ben niet zo heel gezond bezig de laatste tijd. Ook nog niet super ongezond, maar toch, kan beter ;)
Ik ben helmaal van de sapjes en smoothies af helaas, heb deze zomer vreselijk last van histamine intolerantie gekregen en moet dus erg oppassen met zo'n beetje alles wat ik voorheen in de smoothie deed. Wordt op dit moment ervoor behandeld en het gaat beter dus duim dat ik straks weer lekker kan gaan blenderen!!
Zo even het topic helemaal doorgelezen. Leuk. Ik ga nog even een book van jason aanschaffen op mijn kindle app. Keeping it simple waar ook de driedaagse in staat vandaag lezen zodat ik er morgen goed tegenaan kan. De afgelopen keer heb ik gefaald en daar heb ik nu echt geen zin in. Ook ga ik even de podcast zoeken van start to run. Iemand die daar ervaring mee heeft toevallig?
Ik heb dus vorige week de 7 daagse detox gedaan, respect voor degene die netjes alle sapjes opdrinken, ik vond er een paar zo ranzig dat ik mij niet meer aan het schema heb gehouden en alleen maar lekkere sapjes heb gemaakt, het resultaat zal vast niet 100% zijn maar ik kon het anders niet volhouden. Maar mijn doel is wel behaald trouwens, ik voel mij fitter en de gigantische drang naar suiker is bijna weg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door