Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Nadia schreef: Cool. Had je voor mij nog eens opnieuw het adres voor de vulling. Wil die deze week gaan halen.
Ik heb het in Geulle gehaald, de vermiculiet dan , niet de mix, die hadden ze toen niet op voorraad.
Door Jantina
Niet helemaal 'moestuin' misschien maar bij Karwei zijn de fruitstruiken als braam, bosbes, framboos enz er weer. Voor 3 of 4 euro/ stuk. Ga er wel een paar aanplanten dit jaar!
Door Roosj
Jantina schreef: Niet helemaal 'moestuin' misschien maar bij Karwei zijn de fruitstruiken als braam, bosbes, framboos enz er weer. Voor 3 of 4 euro/ stuk. Ga er wel een paar aanplanten dit jaar!
Oe, ik zie ook iets van kiwi en druiven :) Leuk prijsje! Ik ben morgen toch een rondje aan het doen in de omgeving, dus rij dan gelijk even langs :)

Bedankt voor de tip!
Door Esther11
Jantina schreef: Niet helemaal 'moestuin' misschien maar bij Karwei zijn de fruitstruiken als braam, bosbes, framboos enz er weer. Voor 3 of 4 euro/ stuk. Ga er wel een paar aanplanten dit jaar!
Die hebben we al staan van de vorige jaren. Lekker snoepen als we er bezig zijn zodat er niets meer te plukken valt als het tiojd oogsten is lol. :D
Door judith1967
Dank voor de tip,ga donderdag even langs de Karwei!! ;)
Nadia schreef: Cool. Had je voor mij nog eens opnieuw het adres voor de vulling. Wil die deze week gaan halen.
Ik heb het ook in Geulle gehaald: Pastoor Smeetsstraat 35. Wel even vantevoren een afspraak maken, de verkoper (Patrick Hafkamp) woont daar niet zelf geloof ik. Mail: [email protected]
Ik heb daar ook alleen de vermiculiet gehaald (22 euro voor 100 liter), niet de complete mix! Vond ik een beetje te duur. Turfmolm is erg goedkoop, krijg je in elke bouwmarkt of bij Cranenbroek. En de compost dus gratis  ;)
Door Jantina
Hannah, hoe zijn de zaden van Zaden & Zo? Had gisteren een mail dat ze verzonden zijn, ben benieuwd! Helaas is mijn koude bak nog steeds niet binnen bij de Boerenbond, grrr.
Op de vensterbank komt de andijvie op en ook de peultjes. Courgette, tomaat en prei houden zich nog diep verscholen. Het stukje grond in onze tuin is bewerkt en ligt er helemaal egaal bij, dus als het weer nou een keer stabiel gaat blijven gaat er ook hier eea de volle grond in. Het volkstuintje moeten we nog helemaal aan beginnen.
Door hannabelgje
Jantina schreef: Hannah, hoe zijn de zaden van Zaden & Zo? Had gisteren een mail dat ze verzonden zijn, ben benieuwd! Helaas is mijn koude bak nog steeds niet binnen bij de Boerenbond, grrr.
Op de vensterbank komt de andijvie op en ook de peultjes. Courgette, tomaat en prei houden zich nog diep verscholen. Het stukje grond in onze tuin is bewerkt en ligt er helemaal egaal bij, dus als het weer nou een keer stabiel gaat blijven gaat er ook hier eea de volle grond in. Het volkstuintje moeten we nog helemaal aan beginnen.
Ik heb ze nog niet binnen, ik verwacht ze vandaag of morgen in de brievenbus. Ik ben heel benieuwd.
Door spreeuwtje
Hier staan sano's pompoenen al hoog. Ook de courgette is opgekomen.
Ik heb alleen nog helemaal niks buiten gemaakt. Weer een hoop tegenslag hier. Ik heb er gewoon de energie niet voor. :(
Ik baal daar zo van!
Door Jantina
spreeuwtje schreef: Hier staan sano's pompoenen al hoog. Ook de courgette is opgekomen.
Ik heb alleen nog helemaal niks buiten gemaakt. Weer een hoop tegenslag hier. Ik heb er gewoon de energie niet voor. :(
Ik baal daar zo van!
Pompoen en courgette kan je ook nog vanuit je zaaibakje in een grotere pot zetten binnen en flink uit laten groeien. Echt nog geen noodzaak om die snel naar buiten te doen hoor!
Door eelke
Mijn tuin zelf is nu bijna helemaal aan kant :)
Ga straks denk ik boontjes zaaien voor binnen, kijken of dat wat wordt. Heb nog zo een langwerpige plantenbak. Alleen nog even bedenken wat ik er dan onder ga doen tegen het lekken  ???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door