Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
Het is me niet gelukt vanmorgen, ik stond met de zak spinazie in mijn hand maar toch,...ik ga morgenvroeg voor de herkansing,... :D
Door Magic
Begrijp ik het goed dat ik dus bv bevroren spinazie kan kopen en door blender kan gooien?
Wanneer eet je het dan bevroren of op kamer temperatuur?

Want dat geef opties je kan tegenwoordig bevroren Biologische spinazie, rode kool erwtjes etc kopen in de supermarkt!
Door fransbulletje
Magic schreef: Begrijp ik het goed dat ik dus bv bevroren spinazie kan kopen en door blender kan gooien?
Wanneer eet je het dan bevroren of op kamer temperatuur?

Want dat geef opties je kan tegenwoordig bevroren Biologische spinazie, rode kool erwtjes etc kopen in de supermarkt!
Het liefst gebruik ik toch verse bio spinazie want diepvries geeft een hele nadrukkelijke spinaziesmaak vind ik aan je smoothie. Ik deed de blokjes er gewoon bevroren door in de blender en dan met water en fruit is het gelijk drinkbaar.
Maar geef mij maar verse bladgroente, stevige slasoorten als bindsla/romanasla/romeinsesla, eikebladsla wel beetje bitter, salanovasla, bataviasla, snijbiet, andijvie,spinazie, winter/zomerpostelein etc. Er is keus genoeg.
Door hannabelgje
Het gaat er eigenlijk om dat je rauwe bladgroenten eet. Alles uit de diepvries is gekookt en dus niet rauw. Ik vind het zelf dus geen nut hebben om dat er dan door te doen.
Door Pauline
Spinazie uit de diepvries is rauw, tenminste die van mij wel....

Appel, eikenbladsla, banaan en sinaasappel met water was het vandaag.
Door keetje
Goed, de eerste poging is geslaagd moet ik zeggen. ;)
Ik ben voor de open koelkast gaan staan en heb gegrepen wat ik zag. Het is het volgende geworden:
Water, banaan, kiwi, appel, paprika, bleekselderij, tomaat en spinazie.
Het is groen, drinkbaar en voor herhaling vatbaar maar ook, best wel veel. Dus nu een groot glas en tussen de middag een groot glas en dan zien hoever we komen tot het avondeten.
Door fransbulletje
Hier vandaag: Spinazie, appel, peer, banaan en 2 grote glazen water. ( goed voor 1 liter smoothie)
Door hannabelgje
Ik heb net pastinaak gehaald dus vandaag wordt het een pastinaak/peren smoothie van Jason. Nu al zin in.
receptje:
1 appel
2 peren
1 pastinaak
1/2 limoen
4 takjes munt
handvol ijsblokjes

Alles door de juicer halen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door