Boeffie Blafmans schreef: Ja, jullie HH, ik ben benieuwd welke hond dat is?Formeel Appie, bij ons heet hij Tammo. Moeder Dina van de Swiependrift en vader Eldorado (Beer).
Of bedoel je dat niet?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Boeffie Blafmans schreef: Ja, jullie HH, ik ben benieuwd welke hond dat is?Formeel Appie, bij ons heet hij Tammo. Moeder Dina van de Swiependrift en vader Eldorado (Beer).
renate1982 schreef:
Mijn lieve Cay, gisteren alweer een half jaar geleden dat ik je vrij plots heb moeten laten gaan
Dit blijft een mooie foto van hem, hangt ook in huis op canvas.
**Marjolijn** schreef:(inmiddels wakker)
Jazeker
renate1982 schreef:Sterkte. ..sommige dagen is het gemis weer extra groot
Mijn lieve Cay, gisteren alweer een half jaar geleden dat ik je vrij plots heb moeten laten gaan
odradaatje schreef: Formeel Appie, bij ons heet hij Tammo. Moeder Dina van de Swiependrift en vader Eldorado (Beer).Yep, dat bedoelde ik, dank je
Of bedoel je dat niet?
joel schreef: (inmiddels wakker)Nee helaas, Dordrecht, niet heel ver natuurlijk maar ik werk op vrijdag ....
O wat leuktoevallig ook in de buurt , vrijdag lopen we nl weer
![]()
Boeffie Blafmans schreef: Yep, dat bedoelde ik, dank jeWordt wel een beetje nieuwsgierig naar je interesse.... niet dat ik heel nieuwsgierig van aard ben of zo![]()
**Marjolijn** schreef: Nee helaas, Dordrecht, niet heel ver natuurlijk maar ik werk op vrijdag ....Jammer, had voor broer en zus ook wel leuk geweest !![]()
Thessa en Shanti schreef: Wat een leuke foto, is dat hesje om aan te geven dat hij aan het "werk" is?Ja inderdaad voor de veiligheid. In het bos niet nodig maar midden in een dorp waar je wel eens moet oversteken wel zo veilig.
renate1982 schreef:wat was het een mooie hond! Sterkte met de herinneringen, ze zijn nog zo vers
Cathelijn schreef:Geweldig!
Vandaag speurles gehad in een dorpscentrum. De speurjuf zat oa in een snackbar en later in een garage. Maar ze is gevonden! Zo gaaf weer 8)