Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
-Saskia- schreef: Ah. Dat is niet waar. Ik heb ooit een huis gekocht zonder er ooit één voet over de drempel te hebben gezet.  8)
Ik zou dat ook kunnen hoor..
Door Anne in Zweden
-Saskia- schreef: Ah. Dat is niet waar. Ik heb ooit een huis gekocht zonder er ooit één voet over de drempel te hebben gezet.  8)
+1! Wel plaatjes van gezien op internet. Brochures zijn zó vorige eeuw! :P
Door Kaio
Jij wel Sas  :biggrin2:
Maar euh zag laatst een brochure ( digitaal) waarvan ik ook dacht ja dat is hem! (99% dus we zouden nog eerst gaan kijken  :biggrin2: ) Maar blijkbaar anderen ook  ::) maar goed moeten toch eerst de kiet verkocht hebben.
Door Angelique
Zo zagen wij ruim 10 jaar geleden een brochure/website van een huis dat we dachten....hollen voordat die weg is. Maar goed, toch maar even voor de zekerheid gaan kijken  :-X 
Daarna het niet meer in ons hoofd gehaald om ook maar te bieden op een huis zonder het geheel van binnen en buiten goed bekeken te hebben.
Door lianneke
Iets anders maar wat er wel bij hoort. Jazeker!!!! De Hypotheek, hoe doen jullie dat, ga je naar je eigen bank, een tussenpersoon, een van de vele hypotheekwinkeltjes of doe je hetzelf?
Acht jaar geleden hebben we een hypotheek afgesloten via een tussenpersoon, de geldschieter is al drie keer overgenomen door Direktbank, Asr en is nu de ABN.
Toen de tussenpersoon het uitlegde snapte ik het helemaal. Ik heb de akte er pas bij gepakt en snapte er niet veel meer van. Ik wil weten of hij mee verhuizen kan maar kan het niet vinden.
Zou toch in de kleine lettertjes moeten staan.
Ben nu in dubio of ik naar de ABN toestap of naar een hypotheek bemiddelaar.
De kosten die er bij komen voor het afsluiten zijn ook niet misselijk zeg.
Of allebei, een eerste gesprek is vaak gratis.
Door sella
Aangezien de abn nu de hypotheekverstrekker is, zou ik daar informeren, dat hoort bij klantenservice punt!
Als je daarna gaat oversluiten zullen daar wel kosten aan zijn verbonden.
Door lianneke
sella schreef: Aangezien de abn nu de hypotheekverstrekker is, zou ik daar informeren, dat hoort bij klantenservice punt!
Als je daarna gaat oversluiten zullen daar wel kosten aan zijn verbonden.
Ja, denk dat ik dat maar doe, onze laatste tussenpersoon zit nu 220 km weg, dat schiet niet op..
Door Antonia
Mocht ik ooit nog een hypotheek kunnen en willen sluiten dan is de ABN Amro de laatste bank waar ik bij aan zou kloppen. Ik heb de afgelopen periode mogen ervaren wat de klantenservice van die bank inhoudt. Heel mooi, op papier.
Door lianneke
Antonia schreef: Mocht ik ooit nog een hypotheek kunnen en willen sluiten dan is de ABN Amro de laatste bank waar ik bij aan zou kloppen. Ik heb de afgelopen periode mogen ervaren wat de klantenservice van die bank inhoudt. Heel mooi, op papier.
Omdat de hypotheek nu overgenomen is door de ABN ga ik daar wel naar toe om hem na te laten kijken en wat dingen uit te laten zoeken waar ik zelf niet achter kom, dat kan misschien wel telefonisch en dan wachten we even de makelaar af, daarna zien we verder.
Ik hou zeker jouw ervaringen in gedachten Tonny.
Door heicke
Hier ook zeer negatieve ervaringen met de ABN, zo flexibel als een loden deur en willen ondanks de negatieve huizenmarkt in Zuid-Limburg geen restschuld bij een normale verkoop, maar wel heel graag veilen met allerlei grotere gevolgen van dien :-X 

Maar de ene hypotheek is de andere niet hé, er zijn ook vast legio mensen met positieve ervaringen. Maar ik hoop toch echt dat ons huis binnen no time is verkocht en voor mij nooit geen abn meer.
Door Angelique
Die keuze voor wel/niet naar een bepaalde bank gaan, kun je goed maken, maar bij ons is net zoals bij Lianneke de hypotheek meerdere keren van bank verhuist en zitten we uiteindelijk ook bij de ABN/Amro. Niet om gevraagd, toch gekregen  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door