Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Ik had overigens de brochure wel bekeken, telt dat ook?Nee, je bent gek!![]()
-Saskia- schreef: Ik had overigens de brochure wel bekeken, telt dat ook?Nope![]()
-Saskia- schreef: Ah. Dat is niet waar. Ik heb ooit een huis gekocht zonder er ooit één voet over de drempel te hebben gezet. 8)Ik zou dat ook kunnen hoor..
-Saskia- schreef: Ah. Dat is niet waar. Ik heb ooit een huis gekocht zonder er ooit één voet over de drempel te hebben gezet. 8)+1! Wel plaatjes van gezien op internet. Brochures zijn zó vorige eeuw!
sella schreef: Aangezien de abn nu de hypotheekverstrekker is, zou ik daar informeren, dat hoort bij klantenservice punt!Ja, denk dat ik dat maar doe, onze laatste tussenpersoon zit nu 220 km weg, dat schiet niet op..
Als je daarna gaat oversluiten zullen daar wel kosten aan zijn verbonden.
Antonia schreef: Mocht ik ooit nog een hypotheek kunnen en willen sluiten dan is de ABN Amro de laatste bank waar ik bij aan zou kloppen. Ik heb de afgelopen periode mogen ervaren wat de klantenservice van die bank inhoudt. Heel mooi, op papier.Omdat de hypotheek nu overgenomen is door de ABN ga ik daar wel naar toe om hem na te laten kijken en wat dingen uit te laten zoeken waar ik zelf niet achter kom, dat kan misschien wel telefonisch en dan wachten we even de makelaar af, daarna zien we verder.