Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Leontine
Ik heb vanmorgen een groene van 2 schijven ananas flinke hand vol snijbiet halve komkommer kleine stok bleekselderij, sap van limoen klein stukje avocado en 1 groene appel, erg lekker fris met een klein bittertje. Wel erg dik dus wat water erbij voor de liefhebbers van dunnere versies:))
Laatst gewijzigd door Leontine op vr 28 jun 2013, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ulrike
Leontine schreef: Ik heb vanmorgen een groene van 2 schijven ananas klinkt hand vol snijbiet halve komkommer kleine stok bleekselderij, sap van limoen klein stukje avocado en 1 groene appel, erg lekker fris met een klein bittertje. Wel erg dik dus wat water erbij voor de liefhebbers van dunnere versies:))
Oh klinkt lekkur  :D.
Door Leontine
Vandaag een nieuwe : flink wat spinazie, klein kwart venkel en een appel. Tsja heb hem op was niet vies ook niet echt lekker maar in ieder geval gezond:-\
Door fransbulletje
Vandaag: Rode eikenbladsla, 3 peertjes , 1 banaan, 1 uitgeperste sinasappel en 2 glazen water
Door Leontine
fransbulletje schreef: Vandaag: Rode eikenbladsla, 3 peertjes , 1 banaan, 1 uitgeperste sinasappel en 2 glazen water
Zo da's een hele maaltijd:))
Door fransbulletje
Leontine schreef: Zo da's een hele maaltijd:))
Valt mee hoor is ruim een liter, genoeg voor één dag :biggrin2:
Door Leontine
fransbulletje schreef: Valt mee hoor is ruim een liter, genoeg voor één dag :biggrin2:
ah dan snap ik het ik maak altijd voor mijn ontbijt dan is dit echt te veel ik heb altijd glas van ruim een halve liter da's zat
Door Lonaa
Dank voor de adviezen. :)

Ik heb 2 spitskolen en 5 courgettes gescored op de markt, voor 2 euro.

1 courgette is inmiddels soep geworden, samen met wat mosterd. Anderhalve courgette gaat in een quiche morgenavond, een halve in mijn smoothie en dan heb ik er nog 2 over waar ik, denk ik, pannenkoekjes mee ga bakken.

1 spitskool gaat sowieso geroerbakt worden overmorgen, en ik ga wat in een smoothie stoppen, kijken wat er gebeurd.

Voor morgenochtend wordt ie:
200 gram aardbeien, lijnzaad, halve courgette, banaan, yoghurt.
Door Jouls
Jullie hebben me helemaal gek gemaakt met jullie sappige verhalen over smoothies :D

Ben niet zo'n held, maar ik wil graag wat gezonder eten en ik wil heel graag wat kilo's kwijt (weet niet of dat op deze manier lukt, maar goed).

Ben dus vanochtend gaan struinen wat ik nog in huis had en voila......

1 banaan 1 appel 1 nectarine een stronkje broccoli en wat sinaasappelsap, de volgende keer wat meer water toevoegen, hij was wat dik, maar belangrijker nog; lekker om te drinken...............dus wie weet ;)
Door hannabelgje
Vandaag een smoothie met een halve avocado, banaan, ananas, amandelmelk, water, spinazie, komkommer, chiazaadjes, buienpollen en tarwegraspoeder. En hij is yukkie bah. Maar ik zal em braaf opdrinken.
Door fransbulletje
hannabelgje schreef: Vandaag een smoothie met een halve avocado, banaan, ananas, amandelmelk, water, spinazie, komkommer, chiazaadjes, buienpollen en tarwegraspoeder. En hij is yukkie bah. Maar ik zal em braaf opdrinken.
Kan me ook niet voorstellen dat het lekker is beetje te veel verschillende ingrediënten lijkt me  :puke:
Hier vandaag: Rode eikenbladsla, 3/4 ananas, 1 banaan en 2 grote glazen water. 1250 ml Smoothie genoeg voor de hele dag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door