Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Leontine schreef: Ik heb vanmorgen een groene van 2 schijven ananas klinkt hand vol snijbiet halve komkommer kleine stok bleekselderij, sap van limoen klein stukje avocado en 1 groene appel, erg lekker fris met een klein bittertje. Wel erg dik dus wat water erbij voor de liefhebbers van dunnere versies:))Oh klinkt lekkur
fransbulletje schreef: Vandaag: Rode eikenbladsla, 3 peertjes , 1 banaan, 1 uitgeperste sinasappel en 2 glazen waterZo da's een hele maaltijd:))
Leontine schreef: Zo da's een hele maaltijd:))Valt mee hoor is ruim een liter, genoeg voor één dag
fransbulletje schreef: Valt mee hoor is ruim een liter, genoeg voor één dagah dan snap ik het ik maak altijd voor mijn ontbijt dan is dit echt te veel ik heb altijd glas van ruim een halve liter da's zat![]()
Lonaa schreef: Iemand wel eens courgette of spitskool door een smoothie gedaan?Nee, wel paksoi en chinese kool, dat gaat prima.
hannabelgje schreef: Vandaag een smoothie met een halve avocado, banaan, ananas, amandelmelk, water, spinazie, komkommer, chiazaadjes, buienpollen en tarwegraspoeder. En hij is yukkie bah. Maar ik zal em braaf opdrinken.Kan me ook niet voorstellen dat het lekker is beetje te veel verschillende ingrediënten lijkt me