Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Ik ook niet, ga vriendje maar zoeken.....
Martins Indi met brancard van veld :-(
Laatst gewijzigd door dinky89 op wo 18 jun 2014, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
eelke schreef: Nou, ik zal t maar zeggen, ik vind het niet zo leuk meer.
Ik wel  :P

Komt wel goed sratje  :-*
Door Mieke L.
Kim_S schreef: Ik wel  :P

Komt wel goed sratje  :-*
heeft vorige keer wel geholpen!!
Door Mieke L.
eelke schreef: Nou, ik zal t maar zeggen, ik vind het niet zo leuk meer.
maar ik vind het ook niet zo leuk  :-\
Door Mieke L.
Naomi B schreef: Niet zo best. Met je hoofd gestabiliseerd het veld verlaten.
nee zag er niet prettig uit, wat was er gebeurd? ik was net ff in de keuken bezig.
Door Anne in Zweden
Op een of andere manier had ik me een andere wedstrijd voorgesteld. Ik vind de Aussies wel errug veel bij ons op de stoep staan. :(
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef: Op een of andere manier had ik me een andere wedstrijd voorgesteld. Ik vind de Aussies wel errug veel bij ons op de stoep staan. :(
Jij/we hadden een vlekkeloze verlenging verwacht van de 2de helft van vorige keer. Nu krijgen we gewoon weer eerst zo'n 1ste helft die net als de vorige keer ook om van weg te lopen was. Dus wie weet wat er na de rust nog gaat gebeuren. Die Aussies zijn iig ernstig onderschat.
Door Anne in Zweden
Angelique schreef: Jij/we hadden een vlekkeloze verlenging verwacht van de 2de helft van vorige keer. Nu krijgen we gewoon weer eerst zo'n 1ste helft die net als de vorige keer ook om van weg te lopen was. Dus wie weet wat er na de rust nog gaat gebeuren. Die Aussies zijn iig ernstig onderschat.
Nou ja, na die eerste wedstrijd stond toch ook al vast dat we wereldkampioen zouden worden? :P :biggrin2:
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef: Nou ja, na die eerste wedstrijd stond toch ook al vast dat we wereldkampioen zouden worden? :P :biggrin2:
Nichts is unmöglich  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door