Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef: Het grote voordeel van je huis verkopen: je grijpt nog 's naar de bezem! ;D
Klopt als een bus! Toen mijn huis te koop stond was ik ineens heel braaf met poetsen en opruimen..
Door Angelique
Mowgli schreef: Klopt als een bus! Toen mijn huis te koop stond was ik ineens heel braaf met poetsen en opruimen..
Moet zeggen...je krijgt routine  :biggrin2:
Door Angelique
Kaio schreef: Succes!
Hier ook kijkers vanavond gehad. Gelukkig scheen hier het zonnetje.
Ow spannend  :biggrin2:  Hier zijn ze net weg, afwachten maar weer. (gaaaaaaaaaaaaaaaaaap  :biggrin2: )
Door Kaio
Ja he we willen eigenlijk helemaal geen kijkers, maar kopers  8) :biggrin2: Maar ja kijkers kunnen kopers worden  8)
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 20 aug 2014, 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
Kaio schreef: Ja he we willen eigenlijk helemaal geen kijkers, maar kopers  8) :biggrin2: Maar ja kijkers kunnen kopers worden  8)
Alles begint met een kijker  :biggrin2:
Door -Saskia-
Angelique schreef: Alles begint met een kijker  :biggrin2:
Ah. Dat is niet waar. Ik heb ooit een huis gekocht zonder er ooit één voet over de drempel te hebben gezet.  8)
Door Angelique
-Saskia- schreef: Ah. Dat is niet waar. Ik heb ooit een huis gekocht zonder er ooit één voet over de drempel te hebben gezet.  8)
Ja jij  :biggrin2:  hoe zeg ik dat netjes...normale mensen gaan toch eerst altijd even kijken  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door