Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: ↑wo 17 jun 2020, 20:22 Wie heeft nog geen ondergelopen tuin? Zie beelden op tv (VRT) dat er plaatsen zijn waar 80mm!!!!! Is gevallen. Straten blank, tunnels ondergelopen, files door de regen. En nu lees ik dat hier in de gemeente Leudal (midden Limburg) en in Zuid-Limburg ook veel wateroverlast isIk ben net nog met gieters in de weer geweest. Friesland is hoog en droog vandaag, het zuiden klinkt alles behalve dat!
Mandarijn schreef: ↑wo 17 jun 2020, 20:22 Wie heeft nog geen ondergelopen tuin? Zie beelden op tv (VRT) dat er plaatsen zijn waar 80mm!!!!! Is gevallen. Straten blank, tunnels ondergelopen, files door de regen. En nu lees ik dat hier in de gemeente Leudal (midden Limburg) en in Zuid-Limburg ook veel wateroverlast isNet als Friesland is hier in Groningen vandaag geen drup gevallen. Zijn net terug van een blok lopen bij het lauwersmeer. Morgen maar even kijken of het dan weer nodig is om plantjes handmatig water te geven.
constance.blokzijl schreef: ↑wo 17 jun 2020, 22:54 Hier in mijn wijk is het echt noodweer geweest, wel heel kort, maar overal takken van de bomen en 2 straten verder bij de bushalte een boom op een fietsende mevrouw gevallen. Mevrouw ter plekke overleden en haar man compleet ‘ongedeerd’ voor zover dat mogelijk is na zo’n ervaring.Dan komt het natuurgeweld wel heel dichtbij he? Als de natuur van zich laat spreken merk je goed hoe kwetsbaar je bent.
Ze weten alleen niet of de boom
Is omgegaan door de wind of door blikseminslag.
Wij zijn er allebei een beetje stil van..
constance.blokzijl schreef:Hier in mijn wijk is het echt noodweer geweest, wel heel kort, maar overal takken van de bomen en 2 straten verder bij de bushalte een boom op een fietsende mevrouw gevallen. Mevrouw ter plekke overleden en haar man compleet ‘ongedeerd’ voor zover dat mogelijk is na zo’n ervaring.Hopelijk kon je een beetje slapen. Ik hoorde het op het nieuws toen ik naar huis reed vannacht.
Ze weten alleen niet of de boom
Is omgegaan door de wind of door blikseminslag.
Wij zijn er allebei een beetje stil van..