Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef:Ach gos, ook al niet ingeënt... :'(
Iedereen mist Gijs :-*
Al 5 jaar niet meer :'(

Het valt me eigenlijk nog alles mee dat Joep tot nu toe iedere dag eten heeft gehad en minimaal 3 keer uitgelaten is. ::)
Door Spikkelneus
Kim_S schreef:Het zou hier gaan stormen en sneeuwen en weet ik veel wat nog meer.

We hebben in 2 weken tijd nog niet zo'n stralend zonnetje met weinig wind gehad ::)
Ja, verdorie!! Wij zouden naar Frankrijk vandaag t/m zondag en dat hebben we afgezegd vanwege de weersvoorspelling. Nou dat was dus niet nodig geweest! Ik had nu heerlijk met mijn beste vriendinnetje een biertje kunnen drinken en haar nieuwe puppy kunnen knuffelen.
>:(
kira schreef:We zitten in een fanatieke sneeuwstorm. Vandaag geen lange wandeling maar een poetsdagje en inpakdagje.
Hier geen sneeuwstorm en een fijne wandeling in het Kuinrebos gemaakt, maar verder ook een poets en inpakdagje. Afbeelding
Door Kaela
En toen had ik mij ingeschreven voor de loop van Leeuwarden :o

Ik zit nu met mijn training op 3 keer een interval van 1 km. Dus ik heb nog wel even te gaan en de opbouw heeft tot nog toe steeds heel veel last gehad van mijn blessure en 4 keer verkouden-met-koorts tussendoor. Ik blijf nu nog een poosje om de week met mijn trainer lopen, maar ergens eind februari start er een optraingroep waar ik aan mee ga doen. De opbrengsten van die loopgroep gaan volledig naar een goed doel (stichting make a memory), dus dat voelt wel heel goed.

Maar het idee dat ik eind mei dan eindelijk op die 5 km zit is tegelijkertijd super cool en reuze spannend!
Door koekje
Wij gingen vanmiddag naar een kinderverjaardag. Ik ben afgedraaid.
Vera heeft het wel naar haar zin gehad en toen we na het eten naar huis gingen, kreeg ze een helm van Bob de bouwer mee.
Door Kim_S
koekje schreef:Wij gingen vanmiddag naar een kinderverjaardag. Ik ben afgedraaid.
Vera heeft het wel naar haar zin gehad en toen we na het eten naar huis gingen, kreeg ze een helm van Bob de bouwer mee.
Jij moet over een paar jaar 2x per jaar zelf een kinderverjaardag organiseren. Compleet met een berg irritante kinderen van andere mensen. Het is een roeping :biggrin2:
Door hannabelgje
Naar een corgiwandeling geweest zonder mijn corgi. Heerlijk gewandeld en een heerlijke overdosis corgi gehad. Daarna met mijn eigen corgi gaan fietsen zodat die ook nog een leuk uitje heeft gehad. Nu zijn we allebei moe. Dadelijk lekker in bad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
De hele middag live naar de Hond van het jaarshow zitten kijken op YouTube. De papa van Atz mocht meedoen, niks gewonnen maar man wat is die hond (en zijn eigenaresse ook) heerlijk relaxed :smitten: :smitten: :smitten:
Door Kaio
koekje schreef:Wel weer een voordeel van een tweeling. Scheelt een extra kinderverjaardag.
Maar wel een extra drukke :P
Vrienden van ons hebben ook een kind en daarna een tweeling gekregen. :biggrin2:
Door Siberienne
De moet opgevat om met 2 kleuren voegsel te werken aan mijn tafel project. Deel 1 geslaagd - al zeg ik het zelf. Overmorgen deel 2 :biggrin2:

Afbeelding

Ondertussen getraind met de mannen: 1 enthousiaste husky die dit weekend twee keer voor de step geracet heeft. En 1 die er mee ophield en naast de step kwam lopen (Shadow) hmmmm was dat nu geen zin of geen puf.... blijft lastig .....
Door hannabelgje
Bleh ik hoor net dat mijn vriendin de pony van haar dochter vanavond in heeft laten slapen. Het beestje was 28 jaar oud en het ging de laatste tijd niet zo lekker. Gelukkig was haar dochter thuis dit weekend (ze studeert) en kon ze er in elk geval bij zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door zurca
eelke schreef:Ahh wat is er met Ziggy dan?
Sorry...late reactie :-[

Ziggy heeft veel stress gekregen. Andere honden kunnen heel eng zijn, wandelen met mij alleen is kompleet aan "banden gelegt". Een paar vaste routes gaan redelijk maar wijk ik daar van af dan is er stress. In Garderen kan ik met haar het bos niet in, stress..paniek. Wel met mijn vriend samen, dan gaat het veel beter. Autorijden is drama, zoveel stress.
Al met al denken wij dat Tous in veel dingen haar voorbeeld is geweest, als hij het goed vond zal het wel goed geweest zijn. Ze zal in Tous ook bescherming gezien hebben met andere honden/wandelen. Tous liep altijd, letterlijk en figuurlijk voorop. Daarnaast heeft ze in een korte tijd 2 operaties gehad, is ze echt goed ziek geweest en dat samen met de narcose zullen haar geen goed gedaan hebben. Een van de operaties is een castratie geweest en ik denk dat door de "state of mind" die ze toen had en nu het gebrek aan hormonen dit alles bij elkaar een optelsom is geworden.
Ze krijgt, onder begeleiding bloesem remedies maar helaas merken we amper verschil.

We hebben wel bedacht of we er een tweede hond bij zouden nemen maar vooralsnog besloten dit niet te doen. Een tweede hond hoeft geen oplossing te zijn en stel dat een andere hond haar stress in bepaalde situaties over zou nemen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door