Kim_S schreef:Ach gos, ook al niet ingeënt...Al 5 jaar niet meer![]()
Iedereen mist Gijs

Het valt me eigenlijk nog alles mee dat Joep tot nu toe iedere dag eten heeft gehad en minimaal 3 keer uitgelaten is.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Ach gos, ook al niet ingeënt...Al 5 jaar niet meer![]()
Iedereen mist Gijs
Kim_S schreef:Het zou hier gaan stormen en sneeuwen en weet ik veel wat nog meer.Ja, verdorie!! Wij zouden naar Frankrijk vandaag t/m zondag en dat hebben we afgezegd vanwege de weersvoorspelling. Nou dat was dus niet nodig geweest! Ik had nu heerlijk met mijn beste vriendinnetje een biertje kunnen drinken en haar nieuwe puppy kunnen knuffelen.
We hebben in 2 weken tijd nog niet zo'n stralend zonnetje met weinig wind gehad
kira schreef:We zitten in een fanatieke sneeuwstorm. Vandaag geen lange wandeling maar een poetsdagje en inpakdagje.Hier geen sneeuwstorm en een fijne wandeling in het Kuinrebos gemaakt, maar verder ook een poets en inpakdagje.
koekje schreef:Wij gingen vanmiddag naar een kinderverjaardag. Ik ben afgedraaid.Jij moet over een paar jaar 2x per jaar zelf een kinderverjaardag organiseren. Compleet met een berg irritante kinderen van andere mensen. Het is een roeping
Vera heeft het wel naar haar zin gehad en toen we na het eten naar huis gingen, kreeg ze een helm van Bob de bouwer mee.
koekje schreef:Wel weer een voordeel van een tweeling. Scheelt een extra kinderverjaardag.Daarom zei ik ook 2x per jaar
koekje schreef:Wel weer een voordeel van een tweeling. Scheelt een extra kinderverjaardag.Maar wel een extra drukke
eelke schreef:Ahh wat is er met Ziggy dan?Sorry...late reactie