Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Tnx :-*
Ik had novacam staan dus dat heb ik hem gegeven en nu gaat t gzd weer goed met hem! Hij was echt ff van slag, en dus ook pijn...
Door Fenixjuh
Ohw, Martine wat erg!! Voor Tom maar ook voor jou...
Hier viel mijn baaldag mee, Jacy heeft vandaag alleen overleefd (paps is nog even wezen kijken, kreeg in eerste instantie een boze blik omdat hij een hond had wakker gemaakt die slecht geslapen had). Helaas wel weer het puntje van zijn staart eraf.. :'( Was bijna weer aangegroeid, Jacy bijt zijn staart als hij nerveus is, maar dat stomme puntje doet er zo'n 8-10 maanden over om weer te herstellen.. ::)
Werkdagje overleefd, nog 1 dagje en dan is mijn collega weer terug van vakantie :)
Door dinky89
In de categorie klein leed: onder de douchen vandaan komen en dan allemaal mannen direct voor het slaapkamerraam aan de slag. Schilders en steigerafbouwers.
Hoorde ze nog zeggen 'ik schilder hier maar gewoon omheen' op een toon van ik heb geen zin om het goed te doen. Wordt dus vanmiddag na het werken maar controleren hoe het er uit ziet. Voorkant hebben ze ook opnieuw mogen doen van mij, die hadden ze gedaan terwijl er met code geel de wind vol op stond. Verf zat dus vol met stukken plant en modder ::)

Blij wanneer ik van vve af ben en weet wanneer zulke lui langskomen
Door Els&Flow
Ik bleef vanmorgen met mijn voet achter een opstaande wortel hangen in het duin en maakte een minder plezierige smakkert, half op Flow die zich ook te barsten schrok. Gelukkig weinig schade op een gedeukt ego en een blauwe plek na.
Door Hope
Onder de categorie klein leed: mijn twee katsels zijn eerst in de modder geweest en daarna gezellig door het hele huis gelopen waardoor er overal zwarte poezenpootjes op de witte vloer staan. En de werkster is gisteren geweest >:(
Door Shanti en co
Hope schreef:Onder de categorie klein leed: mijn twee katsels zijn eerst in de modder geweest en daarna gezellig door het hele huis gelopen waardoor er overal zwarte poezenpootjes op de witte vloer staan. En de werkster is gisteren geweest >:(
Ik vind die vieze poezenpootjes er altijd zo leuk uit zien. :smitten:

Het scheelt natuurlijk dat ik niet veel aan schoonmaken doe :biggrin2:
Door dinky89
Gisteren voor de tweede keer in korte tijd de ramen moeten wassen, bedankt schildersbedrijf :boo:
Heb daar wel zo'n enorme hekel aan. Nog fijner, ik heb ze nog steeds niet echt goed schoon gekregen :-\ heb blue wonder gebruikt en ergste is er wel af maar zitten nog steeds zooistrepen door het 'schoonspuiten' van de gevel en ik weet niet wat het is (en dus ook niet hoe ik het er af kan krijgen :-X )
Door eelke
De schoorsteenveger komt morgen tussen 8 en 13. >:( dus om half 8 mijn bed uit en dan zul je zien dattie om half 1 nog es komt.
Door Angelique
eelke schreef:En ze zijn er nog niet, dus ik had zeker 1,5 uur langer kunnen slapen ::)
Om het erger te maken...dat heeft hij misschien wel gedaan :P
Door eelke
Angelique schreef:Om het erger te maken...dat heeft hij misschien wel gedaan :P
Ha ja en nu lees ik net hier dat ie misschien helemaal niet komt door het slechte weer :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef:Ha ja en nu lees ik net hier dat ie misschien helemaal niet komt door het slechte weer :biggrin2:
Dan hoeven igg de guppen niet in de stromende zeikregen te staan *geluksmomentje*
Door BlissSpirit
eelke schreef:
Ha ja en nu lees ik net hier dat ie misschien helemaal niet komt door het slechte weer :biggrin2:
Denk dat hij wel komt hoor.
De tijd dat ze het dak opgaan is, volgens mij, verleden tijd.
Hier doen ze het al jaren van binnenuit. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door