Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Heel luchtig Nederlands brood met ossenworst en pekelvlees. Vanaf nu is de periode van kruimige aardappels, een stukje vlees en groenten bereid op de ouderwetse Nederlandse manier weer voorbij en komen weer de "exotische" gerechten op tafel  :'(
Door - pien -
hannabelgje schreef: De rendang zit in de slowcooker. Straks nog sajoerboontjes maken. We eten het met gele rijst, atjar en kroepoek

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Lekker :dribble:

Als het goed is neemt meneer pien roti mee dus hoef ik niks aan het eten te doen :yeah:
Door Lizzy
Rijstnoodles met groenten in een Jamie Oliver achtige uitvoering (met sesamolie, rijstazijn, sojasaus, gember, spaanse peper). En voor Leo dooie bio garnalen.
Door Jantina
Gisteren boerenkool uit eigen tuin met scharrelrookworst. Maar man en kind prefereren de tot pap gehakte diepvries Bio Boerenkool van Appie. Doe je dan je best door liefdevol zo'n plantje op te laten groeien, te oogsten, vreselijk veel snijwerk en dan motten ze het niet omdat ze blaadjes kool proeven.  >:(. Terwijl de smaak juist heerlijk zacht was, echt niks mis mee!
Dus vanavond? Een zak tomatensoep van Unox en een opgewarmd voorgebakken worstenbroodje erbij. Toedeledoki.
Waarderen ze morgen misschien weer de rode kool uit de tuin. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door