Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

BusKay schreef: Cardi/Pem???
Hmm... denk dat elke hond z'n voor en tegen heeft, voor jou komt dit op tijd....
Andere combinatie kiezen.... (klinkt hard maar..)
Suc6
Het gaat om een pemmetje. Voordat Zoë in beeld kwam zou ik van hun eerste nestje een pup krijgen. Helaas zijn toen alle teefjes na de geboorte gestorven aan herpes. En ging het feest niet door.
Door Kaela
We hadden net een vondeling. We hadden net Oscar in de auto en ipv dat meneer K instapt, gebaarde hij dat ik moest komen. Liep er een hondje los. Gauw aan de riem gedaan, het was een kniehoog bastaard teefje, lief en mooi hondje. Omdat we haar zelf niet kenden hebben we bij de buren aangebeld, maar die kende haar ook niet. Dus zijn we even richting het park gelopen met het idee dat ze daar weggelopen was (wel gek, met Oscar durven we daar niet naar toe en met een vreemd hondje lopen we er zo heen). Toen kwam er iemand aan die op zoek was, ze bleek over het tuinhek gesprongen te zijn.

Oscar heeft al die tijd in de auto gezeten en bekeek het eens. Zelfs toen we wegliepen met het hondje aan de lijn bleef hij braaf en rustig. Toppertje!

Nu nog even eten en dan op pad. Heb een houder voor mijn mobiel gekocht en als het goed is heb ik nu navigatie die ik goed kan zien en horen. I like it!

Barfplaats wordt gesponsord door