suzanne 1 schreef: Ons bod is geaccepteerdWat super zeg, gefeliciteerd![]()
dus als we de financiering rond krijgen dan hebben we binnenkort een nieuw huisje....ben zo blij

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
suzanne 1 schreef: Ons bod is geaccepteerdWat super zeg, gefeliciteerd![]()
dus als we de financiering rond krijgen dan hebben we binnenkort een nieuw huisje....ben zo blij
suzanne 1 schreef: Ons bod is geaccepteerdWat fijn! Gefeliciteerd met jullie op handen zijnde nieuwe stek. Kunnen we al ergens kijken?![]()
Antonia schreef: Wat fijn! Gefeliciteerd met jullie op handen zijnde nieuwe stek. Kunnen we al ergens kijken?Ik dorst het niet te vragen
Angelique schreef: Ik dorst het niet te vragenOh, ben ik te nieuwsgierig of brutaal dan? Ik dacht dat het misschien ergens op Funda staat.![]()
Antonia schreef: Oh, ben ik te nieuwsgierig of brutaal dan? Ik dacht dat het misschien ergens op Funda staat.Beter jij dan ik
Angelique schreef: Beter jij dan ik![]()
Antonia schreef: Wat fijn! Gefeliciteerd met jullie op handen zijnde nieuwe stek. Kunnen we al ergens kijken?
suzanne 1 schreef:Aag 1 is al geweest! Mooi huisje hoor, lekkere tuin ook!hij staat op funda idd.... Fazantweg 32 Neede
Anne in Duitsland schreef: Effe lachen tussen de bedrijven door!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nie ... ites.dhtml
Angelique schreef: Oh my goodness, daar zitten pareltjes bij hoorHet grote voordeel van je huis verkopen: je grijpt nog 's naar de bezem!
Hier vanmiddag maar weer poetsen, vanavond weer kijkers.![]()