Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Mandarijn schreef: Hanna, misschien kun je je constructie vastzetten met beugels die ze gebruiken om waterleidingen vast te zetten. Zo heb ik het ook gedaan bij mijn bakken.

Hier een voorbeeld van wat voor beugel ik gebruik voor mijn mm-bakken.
http://www.klusidee.nl/Forum/about64965.html (en ik bedoel dan de ijzeren variant)
Heb jij ze ook nog in de grond gezet of echt alleen vastgemaakt aan de bakken?
Door Nynke
er zijn wel plantjes die ik echt niet voor de IJsheiligen buiten zet, zoals de paprika's, maar die kiemen ook lastig. bij tomaatjes bijv. zou ik het eerder aandurven als de weersverwachtingen goed zijn  :) :)
Door -Annemarie-
eelke schreef: Of gewoon proberen en dan accepteren als het fout gaat. Zaadjes zijn ook niet duur natuurlijk :)
Kan ook ja.  :)  Hier in het Noorden vriest het 's nachts aan de grond nog best vaak, zo laat. Dus wij zijn altijd wat voorzichtiger.  ;)
Door Nadia
Ah.. dan zit ik in het zuiden goed ;D
heb deze week 50 uur gedraaid op het werk. morgen heb ik vrij, maar ga ik 300 kilo konijn halen.. nu aankomende week ben ik 45 uur op werk. alleen zaterdag vrij (en morgen/maandag dus) maar zaterdag rundlevering. 
14/15 maart ben ik wel vrij :D dus wil dan mn bakken maken, vullen en zaaien.

Even kijken of ik wel ergens deze week al de vulling van de grond ga halen..
Pff, ben kapot.. Kom net thuis van het werk.. Weet nu even niet waar te beginnen met mn moestuin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door