Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
Leontine schreef: Mmmmmm heerlijk:
2 perzikken
Kleine banaan
200 gram bevroren boerenkool
Beetje kokoswater en kokosolie
Klinkt lekker al vond ik boerenkool altijd wel erg overheersend maar misschien in combi met perzik beter.

Hier vandaag : Snijbiet, aarbeien en banaan
Door danielle1980
Bernie schreef: Ik weet niet wat Jayden graag lust, maar bijvoorbeeld een combinatie van sinaasappelsap met meloen, witte druiven, eventueel een (halve) banaan en spinazie of veldsla is ook erg lekker en redelijk neutraal.
jayden lust normaal alles graag, alleen dus niet in een shake :-X :P
Door fransbulletje
danielle1980 schreef: jayden lust normaal alles graag, alleen dus niet in een shake :-X :P
Wat meer fruit toevoegen en minder groente dan overheerst de fruitsmaak. Banaan maakt lekker zoet en romig en zorg dat het niet te groen ziet dat wil ook nog wel eens tegenstaan.
Gebruik ook niet teveel verschillende ingrediënten, een smoothie van 1 bladgroente en 2 soorten fruit is prima.
Door Sarah5
Hier vandaag zwarte bes, appel, sinaasappel en zwart chiazaad #mjam

En net i.p.v. een blender in elk geval een staafmixer aangeschaft zodat ik ook banaan, bladgroenten en mango kan gaan toevoegen aan het assortiment :D
Door Nina013
Jaaaa eindelijk de knoop doorgehakt en een juicer van Philips besteld!
Heeft iemand de 3 days detox van jason vale?
Leek me wel wat om mee te beginnen?!
Kent iemand het boekje en is het wat....

Groetjes nina
Door Sarah5
Nina013 schreef: Jaaaa eindelijk de knoop doorgehakt en een juicer van Philips besteld!
Heeft iemand de 3 days detox van jason vale?
Leek me wel wat om mee te beginnen?!
Kent iemand het boekje en is het wat....

Groetjes nina
Leuk daar ga je veel plezier van hebben!

Ik gebruik de mijne sinds dat ie is gearriveerd iedere dag.
Het boekje ken ik niet dus daar kan ik niet mee helpen.
Door suzanne 1
Ik heb net een groene smoothie met paardenbloemblad gemaakt. Staat bij ons genoeg van in de tuin en is gratis. Alle moed bij elkaar geraapt om dat eens in de smoothie te doen i.p.v. de standaard groentes. En hij is niet smerig. Heb er alleen een beetje teveel blad in gedaan dus hij is wat bitter. De volgende keer wat minder blad en iets meer fruit.
Door Ulrike
Ik ben echt pas begonnen en heb drie weken behoorlijk veel smoothies gedronken, heerlijk  :D. Helaas begaf een paar dagen geleden mijn blender het, maar hij is nu gelijmd... ik hoop zo dat hij het weer doet. Ik was natuurlijk het bonnetje kwijt  :P en ik kocht hem dus pas drie weken geleden  :'(. Ik lees hier allemaal lekkere recepten  :biggrin2:, moet nodig alle bladzijdes eens doorlezen  :D. Ik had het boek van Victoria Boutenko gekocht, maar de recepten in dit topic klinken toch lekkerder en toegankelijker. Ik laat het boek maar even liggen tot ik wat langer bezig ben, ik merkte helaas dat de groene smoothies me tegenstonden dus ik ga er wat meer fruit bij doen.

Ik weet niet of de link al genoemd is, maar hier vond ik net ook wat lekkere smoothies supersnelgezond.nl/category/ontbijt
Door Ulrike
[quote  :groupwave2:author=fransbulletje link=topic=95980.msg2701655#msg2701655 date=1371986275]
Vandaag een smoothie van : Snijbiet, watermeloen, banaan, nectarine en 2 glazen water.
[/quote]

Klinkt heerlijk!! Kun je snijbiet gewoon in de supermarkt kopen? Ik kan me niet herinneren het ooit gezien te hebben.

Zelf heb ik net ook weer mijn eerste smoothie verorberd, mijn blendertje lijkt het weer te doen  :biggrin2:. Misschien maar even afkloppen voordat hij weer de geest geeft  ::)..  Ik ben weer begonnen met een eenvoudige smoothie van 1 sinaasappel, 1 mango en wat ontdooide blokjes spinazie uit de vriezer, later heb ik nog een flinke scheut cintroensap bijgevoegd daar werd het nog een stuk frisser van. Was behoorlijk lekker, maar ik merk dat ik moeite heb met de groene kleur.. en dat terwijl het mijn lievelingskleur is  :uglystupid2:.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door