Taartjes zijn al op

Straks gaat meneer bij de wijnhandel even wijn halen voor bij de asperges. Verder vanmorgen nog wat werk klusjes vanuit thuis gedaan maar nu heb ik echt weekend heb ik besloten. Dus zo kopje thee en even achter de mozaiek tafel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
CindyMayella schreef:heb bij 2 sollicitaties in ieder geval te horen gekregen, dat ze graag in contact met mij komen als de regels meer versoepeld zijn (1 horeca sollicitatie en 1 bij het Omniversum)Ik duim voor je Cindy!!
Siberienne schreef:Vanmorgen naar de garage geweest om eindelijk mijn winterbanden te wisselen voor zomerbanden. En op de terugweg aardbeien taartjes, asperges en aardbeien gehaaldKlinkt als een heerlijk begin van je weekend!!![]()
Taartjes zijn al op
Straks gaat meneer bij de wijnhandel even wijn halen voor bij de asperges.
dinky89 schreef:Wat fijn dat de nieuwe bril zoveel beter zit Sam! Hier ook lenzendrager maar met een bril er naast. 's avonds als ik moe ben heb ik meestal de bril op en overdag lenzen.Ik moet m nog krijgen, ogen worden om 14u opgemeten en dan word ie helemaal besteld. Tot die tijd mijn rotbril op..
hannabelgje schreef: ↑vr 24 apr 2020, 17:51 Voor vier weken pillen opgehaald voor Zoë. Ze gaat op goedkoper voer. Die pillen kosten een euro per dag. Weet iemand welke brokjes het goedkoopste zijn?Geen brokjes, dan hoef je op den duur ook geen pillen meer te kopen
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Siberienne schreef: ↑vr 24 apr 2020, 12:25 Vanmorgen naar de garage geweest om eindelijk mijn winterbanden te wisselen voor zomerbanden. En op de terugweg aardbeien taartjes, asperges en aardbeien gehaaldIk laat de winterbanden er onder zitten, dit jaar. Heb sinds kort een elektrische fiets voor de korte afstanden. Meneer werkt thuis dus de leasebak staat voor de deur als ik ergens naar toe moet. Mijn koekblikje staat al weken te stoffen in de garage.![]()
![]()
Taartjes zijn al op![]()
Straks gaat meneer bij de wijnhandel even wijn halen voor bij de asperges. Verder vanmorgen nog wat werk klusjes vanuit thuis gedaan maar nu heb ik echt weekend heb ik besloten. Dus zo kopje thee en even achter de mozaiek tafel
constance.blokzijl schreef: ↑vr 24 apr 2020, 15:29 Zo ik heb wel een glaasje fris ofzo verdiend.Succes met de verkoop!
Mijn moeders huis gepoetst want morgen kijkers. En nou is het geen groot huis maar als je alles schoon wil hebben in je eentje is het toch wel aan de maat. Dus een vriendin gevraag en samen waren we met 2,5 uurtjes klaar.
Dus nu mag ik even van het zonnetje genieten vind ik
-Annemarie- schreef: ↑vr 24 apr 2020, 19:18 Ik laat de winterbanden er onder zitten, dit jaar. Heb sinds kort een elektrische fiets voor de korte afstanden. Meneer werkt thuis dus de leasebak staat voor de deur als ik ergens naar toe moet. Mijn koekblikje staat al weken te stoffen in de garage.Ik rijd juist meer kilometers: ik woon 80 km van mijn werk, nu een uurtje rijden. Afgelopen winter was forensen niet te doen ivm files en bleef ik vaak overnachten in de buurt.Dit zijn echt rare tijden.
![]()
Kaela schreef: Geen brokjes, dan hoef je op den duur ook geen pillen meer te kopenWas het maar waar. Het zijn pijnstillers. Daar gaat ze waarschijnlijk niet meer vanaf kunnen.
hannabelgje schreef: ↑vr 24 apr 2020, 20:15 Was het maar waar. Het zijn pijnstillers. Daar gaat ze waarschijnlijk niet meer vanaf kunnen.Neeeee ik bedoelde als je haar niets meer te eten geeft. Maar das een grapje natuurlijk, geef die dame van jou vooral nog lekkere hapjes! Net als je knagertjes!
Deze avond tijdens het wandelen een boodschappentas meegenomen. Ze waren overal het hooi op aan het halen van de velden. Ik heb nu een tas vol overschotjes voor de cavia's. Verser kan niet. Het wordt ook bijzonder gewaardeerd.
Kaela schreef: Neeeee ik bedoelde als je haar niets meer te eten geeft. Maar das een grapje natuurlijk, geef die dame van jou vooral nog lekkere hapjes! Net als je knagertjes!Owwwww dat bedoelde je. Ja dat gaat echt enorm veel geld schelen ja. Ben alleen bang dat ze mij dan op gaat eten.
hannabelgje schreef: ↑vr 24 apr 2020, 20:32 Owwwww dat bedoelde je. Ja dat gaat echt enorm veel geld schelen ja. Ben alleen bang dat ze mij dan op gaat eten.Kan ik me voorstellen, jij smaalt vast wel lekker
hannabelgje schreef: ↑vr 24 apr 2020, 20:15 Was het maar waar. Het zijn pijnstillers. Daar gaat ze waarschijnlijk niet meer vanaf kunnen.Ja leuk he? Die van Joep waren 70 euro per maand. Nu koop ik ze groter in, dat scheelt wel wat.
Deze avond tijdens het wandelen een boodschappentas meegenomen. Ze waren overal het hooi op aan het halen van de velden. Ik heb nu een tas vol overschotjes voor de cavia's. Verser kan niet. Het wordt ook bijzonder gewaardeerd.