Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Angelique schreef:Ik ging een couponnetje vinyl proberen te scoren en kwam thuis met vinyl van de rol en een loungeset met parasol ::) :biggrin2:
Zo gaan die dingen :biggrin2: Veel plezier met je loungeset!
Door Too
Ja , nee die katten van mij hebben helemaal niks met dozen
Nee echt nooit niet, maakt niet uit hoe groot of gezellig opgeleukt... gewoon niet!

Ligt hier een platte doos [volgens meneer Kea 11cm], een grote platte doos dus.......... zit er een kat klem ;D ;D ;D
Door Angelique
Vanmiddag in een natuurgebied hier in de buurt foto's (met telelens) staan maken van de schaapjes en ook van 1 schaap die wat dommig bij een boom stond te staan. Zit ik net de foto's te bekijken zie ik dat schaap met zijn hoorn vast zit in de boom :o :(

Dus maar SBB gemaild en gebeld met foto's en uitleg waar het was. Ze zouden gaan kijken, dus hopelijk wordt schaap nog bevrijd vanavond.

Afbeelding
Door Too
Oeh errum schaap! Goed dat je het nog zag

Mijn dommies vinden het weer s moelluk.. dat is ieder jaar weer een dingetje : de ventilator , vanavond staat ie aan vanwege de muggen , nou kunnen ze niet bij mij zijn en dus :
ze drentelen .. :lol:
Door hannabelgje
Mijn buurtjes zijn naar Frankrijk vertrokken dus nog eerder opgestaan vanmorgen om voor het werk ook hun beestjes te verzorgen en mijn Zoë naar mijn ouders te brengen. Blij dat er zoiets bestaat als koffie

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door