Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
Ach arme Joep!!!!!!!
Voor iedereen die het nodig heeft :bigarmhug: :bigarmhug:
Saskia
Door kira
constance.blokzijl schreef:Mag ik klagen dat ik niets te klagen heb?

Edit;
Toch wel! Ik heb een reteslimme bulldogpup! Die andere 2 waren niet bijster intelligent, slim genoeg zo is het niet, maar Harry pikt de boel zo akelig snel op! Resultaat is nu dus dat meneer sinds dit weekend met Lola op de bank slaapt.... Hij begon altijd als de vogels beginnen met fluiten te piepen. Als ik daar eens niet op reageerde was hij dus nat in de bench.... Minder slimme ik liet hem dus op de bank slapen na die tijd omdat hij anders om 6 uur weer blafte als ik vrij was.....
Na 7 weken gebroken nachten was de oplossing om hem dan maar op de bank te laten liggen, plast hij, dan plast hij.... Wel plastic op de bank met daarover kleden. Jullie raden het, maandag op mijn vrije dag werd ik pas om 7 uur wakker, vloog naar beneden, trof een zwaar ronkende, droge Harry aan.....
Zo herkenbaar. Al onze pogingen pup slapen in bench zijn immer mislukt behalve met onze Foppe. Daar hadden we het probleem dat hij voor inlevering bij de hondenschool moest leren zonder bench te slapen. Nou dat was een drama.

Ik wil even klagen over slechts 24 uur in een dag. Dat is te weinig.
Door pike
kira schreef: Ik wil even klagen over slechts 24 uur in een dag. Dat is te weinig.
Helemaal mee eens. Dagen en nachten zijn veels te kort >:(
Door Kim_S
pike schreef:Helemaal mee eens. Dagen en nachten zijn veels te kort >:(
Nou, dan doe ik ook mee >:(
Door Fenixjuh
Pfff, vannacht slecht geslapen. . Jacy heeft de hele nacht een rommelende buik gehad, ik zag vanmorgen dat hij van stress zijn staart weer had afgebeten. Bah, ik wil het liefst bij hem blijven maar ik moet vandaag werken. . Hopelijk heb ik wel een collega vandaag, er zou iemand geregeld worden maar ik betwijfel het.. Dus daarom echt helemaal geen zin. :(
Door smulpaap
Fenixjuh schreef:Pfff, vannacht slecht geslapen. . Jacy heeft de hele nacht een rommelende buik gehad, ik zag vanmorgen dat hij van stress zijn staart weer had afgebeten. Bah, ik wil het liefst bij hem blijven maar ik moet vandaag werken. . Hopelijk heb ik wel een collega vandaag, er zou iemand geregeld worden maar ik betwijfel het.. Dus daarom echt helemaal geen zin. :(
Kan me voorstellen dat je dan niet lekker weggaat
Door jasmijn
Zwanger zijn is echt humor hoor ::)

Word nu dus na 3 happen vast voedsel super misselijk, maakt niet uit of het fruit, groenten of iets anders is >:(
Dus had net eten gemaakt want had heel ergen honger, aardappelpuree met kaas, een gekookt ei en salade. Staat nu weer in de keuken te verpieteren, ik krijg het gewoon niet weg :(
Vloeibaarvoedsel gaat gelukkig nog wel redelijk dus yoghurt, smoothie of zo word ik niet misselijk van dus ik krijg wel iets binnen maar prettig is anders ::)

Eerste maanden had ik bijna nergens last van, maar dat krijg ik nu echt 3 dubbel terug :-X

Gelukkig krijg ik er zo veel voor terug :biggrin2:
Door dinky89
Grrrr kan me slecht concentreren op werk doordat niet bekend is wat schoonmoeder heeft :-X
Ze krijgt vandaag als het goed is een scan en ligt inmiddels al week in zkh. Maandag kreeg ze te horen dat langste tijd in zkh erop zat, gisteren hoorde ze dat ze nog wel tijdje zou blijven. Onduidelijkheid alom zullen we maar zeggen....
Laatst gewijzigd door dinky89 op do 26 mei 2016, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jasmijn
dinky89 schreef:Grrrr kan me slecht concentreren op werk doordat niet bekend is wat schoonmoeder heeft :-X
Ja dat lijkt me echt heel vervelend, ik hoop dat ze er snel achter komen.
Door Martine-Tom
Tom zit op de brommer in een mand, hij is daar volledig aan gewend, sprong/viel hij ee net ineens uit waardoor ik op een haar na mn eigen hond overreed...dat beeld raak ik voorlopig niet meer kwijt :'(
Met Tom gaat het goed gelukkig, alles doet het nog en geen bloed, hij is wel erg geschrokken en onder de indruk...arm ding :'(
Door jasmijn
Martine-Tom schreef:Tom zit op de brommer in een mand, hij is daar volledig aan gewend, sprong/viel hij ee net ineens uit waardoor ik op een haar na mn eigen hond overreed...dat beeld raak ik voorlopig niet meer kwijt :'(
Met Tom gaat het goed gelukkig, alles doet het nog en geen bloed, hij is wel erg geschrokken en onder de indruk...arm ding :'(
Jezus dat is echt heel erg schrikken :o
Wat een geluk dat je hem net gemist hebt zeg, je moet er niet aan denken :-X
Sterkte met het beeld uit je hoofd krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door