Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Dag 2 dat er eind vd middag een vage pijn in mn nek begint en die eindigt met een fikse migraine.  :( Ik heb al sinds mn jeugd last van migraine, maar nog maar zeer zelden met deze verschrikkelijke nekpijn erbij. Ik denk dat ik maandag de ha maar om een nieuwe nek ga vragen. :)
Door koekje
Sien voelt zich nog niet helemaal geweldig, ik ga haar zo eens uit de kast plukken. Ze heeft al wel een hapje gegeten (ziekenvoer: deel vieslijk kuipje) en dat ook al weer uitgekotst. Misschien wil ze zo weer een hapje.
De corgi waar ik in eerste instantie een pup van zou hebben gehad heeft een lelijke tumor in haar poot. Bij een hond zou je dan simpel de poot amputeren en dan is het klaar. Bij een corgi gaat dat niet. Die kunnen niet op drie pootjes. Bah ik vind het een naar verhaal. Er gaat nu chemo geprobeerd worden. Er zitten dus toch nadelen aan een corgi.
Door BusKay
hannabelgje schreef: De corgi waar ik in eerste instantie een pup van zou hebben gehad heeft een lelijke tumor in haar poot. Bij een hond zou je dan simpel de poot amputeren en dan is het klaar. Bij een corgi gaat dat niet. Die kunnen niet op drie pootjes. Bah ik vind het een naar verhaal. Er gaat nu chemo geprobeerd worden. Er zitten dus toch nadelen aan een corgi. Afbeelding
Cardi/Pem???
Hmm... denk dat elke hond z'n voor en tegen heeft, voor jou komt dit op tijd....
Andere combinatie kiezen.... (klinkt hard maar..)
Suc6
Door eelke
Ja, er was Whisky en er was Rum. En hamburgers en saté. En sigaren maar die hoefde ik niet. Het was wel leuk, van alles proeven, en de verhalen erbij (ik heb geen idee hoe vaak ik vanavond het woord 'eikenhoutenvaten' heb gehoord maar, vaak!)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door