Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Ronald schreef: Sterker nog: zelfde kantoor, zelfde stoel, zelfde collega's, zelfde werk, zelfde verantwoordelijkheid. Alleen ander salaris  8)
kijk dat is het betere werk  :)
Door Kaela
Gefeliciteerd Ronald! Wordt alle moeite nu eindelijk beloond!

Ot: moe moe moe. Bij thuiskomst van mijn werk door mijn mannetje op de bank gezet. Hij heeft zelfs gekookt, dus we hadden lekkere aardappeltjes, verbrande burger en volledig verkookte groenten. De schat!!!
Door zhiva
Kaela schreef: Ot: moe moe moe. Bij thuiskomst van mijn werk door mijn mannetje op de bank gezet. Hij heeft zelfs gekookt, dus we hadden lekkere aardappeltjes, verbrande burger en volledig verkookte groenten. De schat!!!
;D ;D ;D

het kwam uit een goed hart denken we dan maar  ;)

Ronald, gefeliciteerd! Goed geregeld, zeg ik  :)

Morgen maar vrij genomen, dan kan ik fijn mee stieflief weer ophalen. Zin in!
Dan gaan we gelijk even wat boodschapjes doen bij een groothandel in diepvriesgoed. Ik ben heel benieuwd naar wat ze hebben.
Voor vandaag lekker op tijd naar bed, de hele week pas tegen 01.00 in slaap kunnen vallen en elke ochtend om 5.45 er weer uit.  :sleep1:
Door Ruisje
Ronald, gefeliciteerd met je andere salaris!! ;)
Maxi's 3-tal schreef: ....
Blijkt wel dat ik niet gek was en dat Charlie al niet lekker was toen hij weer bij mij terugkwam, alleen werd dat vooral niet gemeld.
We gaan er dus alles aan doen mijn mannetje weer op de rit te krijgen, ook gelijk een wormenkit aan gaan vragen voor hem.
We waren al begonnen met krijgen en nog iets voor zijn darmen en ik merk ook dat hij wel de betere kant op gaat. Hij is vrolijk en zelfs ondeugend. :-*
Gelukkig is er dus wat gevonden! Hopelijk is ie nu snel weer het heertje en gaat hij straks genieten van z'n eten!! En anders komt Lily wel even met 'm praten -- poedels onder elkaar... ;)
Door Ruisje
Mijn moeder is gisteren met veel bombarie (rechter, advocaat, politie, ggd) opgenomen in Katwijk. Totdat er plaats is in Alphen a/d Rijn. Pa is nu alleen en al is het wennen, hij is blij dat ze verzorgd wordt door mensen die er verstand van hebben en nog meer dat ze veilig is.
Ik ben opgelucht voor hem, hij kan weer op adem komen. Maar het blijft een dubbel gevoel... :'(
Door eelke
Nou, ik ben boos.

Rondgelopen, kwam iemand tegen, die kende weer iemand met verstand van honden, daarheen, ja die dacht m wel eens daar en daar te zien lopen. Daarheen, niemand die m zocht. Politie gebeld, konden niks. Amivedi en dierenambulance ook niet. Sta je daar, tussen de drugs dealers in een steegje. Was ik blij dat t een boef is en geen chi.
Terug gelopen, was ergens een feestje, dus ook maar ff gevraagd. Een stelletje wilde m wel meenemen indien nodig maar gingen binnen ook nog even vragen. Degene die er woont wist t wel, is van de multi copy. Samen daarheen. Reactie eigenaar, oh die moet je gewoon laten lopen... toen ik zei dat ie bij ons in de straat liep, Koekje jij weet hoe ver dat is, zei ie oh dat mag niet he...
Heb de riem maar losgeklikt en weggegaan.

Politie erover terug gebeld maar die reageerden ook erg laconiek.
Potver, 1,5 uur met dat beest rondgezeuld en niet eens een dank je wel van de eigenaar.

Nu lig ik boos in bed. Eigenlijk spijt dat ik m heb terug gebracht.
Door eelke
koekje schreef: :o
Ik had hem gehouden. Het is een aardige stiefel van de multi copy naar jullie.
Ja en de wouten van tegenwoordig...
Hij had de boerenfox van de jongen van het feestje al eens bijna opgegeten zei hij. Dus dat had hier niet gezellig geweest... alhoewel ik m de volgende keer wel op een slaapkamer prop ofzo. Tsss. Zak tabak.

Nou ja, we kwamen van het Wilhelmina veldje en dat was wel gezellig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door