Ronald schreef: Sterker nog: zelfde kantoor, zelfde stoel, zelfde collega's, zelfde werk, zelfde verantwoordelijkheid. Alleen ander salaris 8)kijk dat is het betere werk

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Sterker nog: zelfde kantoor, zelfde stoel, zelfde collega's, zelfde werk, zelfde verantwoordelijkheid. Alleen ander salaris 8)kijk dat is het betere werk
Kaela schreef: Ot: moe moe moe. Bij thuiskomst van mijn werk door mijn mannetje op de bank gezet. Hij heeft zelfs gekookt, dus we hadden lekkere aardappeltjes, verbrande burger en volledig verkookte groenten. De schat!!!
Maxi's 3-tal schreef: ....Gelukkig is er dus wat gevonden! Hopelijk is ie nu snel weer het heertje en gaat hij straks genieten van z'n eten!! En anders komt Lily wel even met 'm praten -- poedels onder elkaar...
Blijkt wel dat ik niet gek was en dat Charlie al niet lekker was toen hij weer bij mij terugkwam, alleen werd dat vooral niet gemeld.
We gaan er dus alles aan doen mijn mannetje weer op de rit te krijgen, ook gelijk een wormenkit aan gaan vragen voor hem.
We waren al begonnen met krijgen en nog iets voor zijn darmen en ik merk ook dat hij wel de betere kant op gaat. Hij is vrolijk en zelfs ondeugend.![]()
koekje schreef:Hij had de boerenfox van de jongen van het feestje al eens bijna opgegeten zei hij. Dus dat had hier niet gezellig geweest... alhoewel ik m de volgende keer wel op een slaapkamer prop ofzo. Tsss. Zak tabak.
Ik had hem gehouden. Het is een aardige stiefel van de multi copy naar jullie.
Ja en de wouten van tegenwoordig...