Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Urs
We gaan eerst nog even de koeien melken, Elena kijkt voetbal voor ons. :nl: De 2 de helft kunnen we wel zien.
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Maxima in beeld :nl:  :nl: :nl: en Willem Alexander op de tribune  :nl: :nl: :nl:
ja leuk!
Door Cathelijn
Ik zit op een Tsjechische camping met een stel Australiërs te kijken,  erg gezellig nu :biggrin2:
Door Martine-Tom
Het is wel pizza dag geloof ik, hier ook pizza  ;D
Ik lig dramaqueen te spelen op een matras in de woonkamer, iets met griep enzo  ::)
Ga geen voetbal kijken, maar het tp volgen vind ik dan weer wel leuk  :biggrin2:
Door dinky89
Heb nog beetje oranje waas in mijn ogen van de lens controle, bleek mijn lenzen ook verkeerd om te dragen (dus links en rechts gewisseld)  ;D
Denk dat ik in de rust toch vriendje ga zoeken, mis zijn commentaar bij de wedstrijd ;-)
Door Ruisje
Martine-Tom schreef: Het is wel pizza dag geloof ik, hier ook pizza  ;D
Ik lig dramaqueen te spelen op een matras in de woonkamer, iets met griep enzo  ::)
Ga geen voetbal kijken, maar het tp volgen vind ik dan weer wel leuk  :biggrin2:
Zieligggggg... ;)

Mevrouw Ruisje kijkt voetbal en heeft net een witlofschotel in de oven gezet. Ik ga zo lekker met de hondjes eruit -- volgens mij is het hartstikke rustig overal :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door