Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Antonia schreef: Hier is het bod geaccepteerd. Dat betekent dat mijn huis, onder voorbehoud van financiering, verkocht is. Ik hoorde dat het koopcontract vanmiddag is getekend.
Ik ga voor je duimen dat het rond komt.
Dan kan je verder met je leven en dat lijkt me in deze situatie toch het hoogst haalbare.
Verder met een kater, maar wel verder in plaats van wachten...  :-*
Door Anne in Zweden
Borke schreef: Ik ga voor je duimen dat het rond komt.
Dan kan je verder met je leven en dat lijkt me in deze situatie toch het hoogst haalbare.
+ 1.

Heel dubbel inderdaad, maar nu krijg je in ieder geval de mogelijkheid er een streep onder te zetten. Maar het blijft hard dat het op deze manier heeft moeten gaan, en voor die prijs... Ik hoop dat de nieuwe bewoners goed voor je huis zullen zijn.
Door Ronald
Pfff.... ik had veel liever "Joepie!" willen roepen, maar in dit geval dus niet.

Wel een kans om er een streep onder te zetten, en kunt gaan werken aan een vervolg.
Inderdaad, zoals Riek ook zegt, met een kater, maar wel vooruit...

:-*
Laatst gewijzigd door Ronald op do 07 aug 2014, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
Borke schreef: Ik ga voor je duimen dat het rond komt.
Anne in Duitsland schreef: + 1.

Heel dubbel inderdaad, maar nu krijg je in ieder geval de mogelijkheid er een streep onder te zetten. Maar het blijft hard dat het op deze manier heeft moeten gaan, en voor die prijs... Ik hoop dat de nieuwe bewoners goed voor je huis zullen zijn.
+1
:-*
Door lianneke
Eerste afspraak met de makelaar is gemaakt, over drie weken.
Lijstje met vragen gemaakt en een lijst met klussen. We laten drie grotere dingen aan het huis doen en verder gaan we zelf met de kwast enz. in de weer. We doen vooral dingen die we ook voor ons zelf willen doen en niet alleen voor eventuele kijkers.
We houden er rekening mee dat het wel een jaar of drie kan duren en misschien komt er wel helemaal niemand. Maar een ding hebben we afgesproken, we laten ons niet gek maken, gelukkig zitten we niet op de schopstoel!
En wordt het niks dan zij het zo..
Door Angelique
lianneke schreef: Wie weet, eerste (mail)contact met meneer van Wattum was positief!
Het is gewoon een heel positief figuur, ook in de omgang  :) 

Maar veel "nieuwe" huizen die de verkoop ingaan worden momenteel vlotjes verkocht. Dus ik zou er toch wel zoetjes rekening mee houden dat het wel eens veel vlotter kon gaan dan de nu gemiddelde 3 jaar.
Door Angelique
suzanne 1 schreef: Ons bod is geaccepteerd  :D :mbounce:
dus als we de financiering rond krijgen dan hebben we binnenkort een nieuw huisje....ben zo blij
Gaaaaaaf! Gefeliteerd alvast  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door