Riek schreef: Nou.. ik heb bij mijn eigen keizersnede mee gekeken, was toch machtig interessant hoorIk ook, ineens was daar licht. Maarre geef mij een scalpel en teken ff uit hoe en wat, en ik zit zo eerste rang![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Riek schreef: Nou.. ik heb bij mijn eigen keizersnede mee gekeken, was toch machtig interessant hoorIk ook, ineens was daar licht. Maarre geef mij een scalpel en teken ff uit hoe en wat, en ik zit zo eerste rang![]()
Nadia schreef: Haha! Mij hebben anderen tegen mij moeten zeggen, goh, volgensmij ben je zwanger.. Uhhhh? Ja? Denk je? Hihiyep schrok me ook de tandjes kan ik je melden! hahahahha schrok me letterlijk een hartkwaal!! was gewoon aan de pil ook nog... liep bij de huisarts met allerlei vage klachten.... en een verwijzing voor een uroloog, omdat hij aan een blaasverzakking dacht?? en ook nog een test gedaan ondertussen maar geen positieve bevestiging . Achteraf was het niet zo vreemd ik ben nogal fors, placenta lag op de voorkant waardoor hij fungeerde als een soort bumper en daarbij een prikkelbare darm..... ik dacht gewoon dat ik daar last van had! twee keer kotsen en dat was alles waar ik last van had... O ja en veelvuldig plassen....... zat meer in het bos dan de hond op een gegeven moment! hhahahahahh daarom was ik naar de huisarts gegaan
Maar Jee, 20 weken, das de helft!
Sonja schreef: Nee, die kende ik nog niet, maar heb even gegoogled. Mooie spullen en ruime keuze in maten. Maar wel aardig aan de prijs.Heb er 2 besteld bij Bon-prix en vandaag binnen gekregen. Zitten prima!En nu vind ik normaal gesproken best wel dat lingerie iets mag kosten als dat het draagcomfort verhoogt. Maar ik weet helemaal nog niet of het voeden wel gaat lukken. En om dan ruim 100 euro uit te geven aan 2 BH's die misschien na 1 x dragen ongebruikt de kast in kunnen.....
Ik neig dan toch meer naar een goedkoop BH-setje van bonprix om mee te beginnen. Mocht het dan lukken, dan kan ik altijd nog eens kijken voor een duurdere.
Jantina schreef: Ach jee dat is allemaal geen pretje meis! Hopelijk willen ze je deze week inleiden?Morgen bel ik naar een andere gyn, mijn gyne is in verlof en op het verloskwartier weten ze niet wanneer ze terug komt.
Ik zie in mijn laatste weekje wel erg tegen de komende warmte op. Ik heb een berg vocht in vooral m'n armen en handen, dat doet heel de dag pijn. Dat wordt met de warmte nog erger en dat lijkt me net even niks...![]()