Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
ik ga zo die ene met bramen en rode biet uit testen uit de 5 daagse, even de naam kwijt, zoek ik zo wel op :D
Die bewaar ik dan voor vanmiddag, zo eerst maar een super of turbo express maken, dan die voor vanmiddag, anders wordt alles rood ;D
Zo ik moest ff zoeken naar het topic.  :biggrin2:
Vandaag weer erg braaf. Als ontbijt het sapje uit de driedaagse detox met bietjes, spinazie, appel en peterselie, ik had alleen geen peterselie meer  :biggrin2: Ook heb ik nog de bloodbuilder bij me. Dat wordt mijn lunch. Voor tussendoor heb ik een bak bij me met wortel, tomaatjes en komkommer. En als noodvoorziening banaantjes.  :biggrin2:
Door EllenL
Ik ga zo als ontbijt mijn blood builder drinken en neem dat sapje mee met bramen en bosbessen uit de 3 daagse naar mijn werk zo, is lekker veel, haha en voor nood neem ik wat cashewnootjes mee (rauw) :)
En dan zo maar eens limoenen scoren, kijken of ze die bij de c1000 bij mijn werk hebben, dan denk ik dat ik als ik nog eens moet lunchen op mijn werk eens de turbo charge smoothie ga meenemen, ook lekker veel :biggrin2: (en ik moet max 6 uur werken, volgens mij heb ik dan 2x koffie pauze en geen lunchpauze... dus om nou  een salade weg te werken in een kwartiertje heb ik ook niet zo veel zin in...)
En misschien ga ik volgende week nog een keer de drie daagse doen, dit weekend slechte dingen gegeten, volgend weekend ook, want verjaardag neefje, dus daarna even weer 3 dagen schoonmaken denk ik ::)
Door EllenL
Goed hoor :) Ik had vandaag mijn ontbijt mee naar mijn werk, blood builder, als lunch net 2 toastbroodjes (kan je in Duitsland kopen, dun broodje in 2 helften die je kan 'afbakken' in de broodrooster, niet helemaal jason proof, maar wel lekker) op met gerookte zalm, roomkaas en spinazie :D Vanavond nog restje courgette/kikkererwtensoep die ik gisteren gemaakt heb! Morgen turbo charge smoothie mee naar mijn werk :) Kijken of ik meer commentaar krijg als ik iets groens mee neem, haha
Door EllenL
Zo, turbo charge smoothie klaar, had helaas daarna geen rijpe avocado's meer, waren allemaal knetterhard, dus net maar een sapje gemaakt (variant op lemon ginger zinger, maar dan met extra nog een halve limoen en een kwart komkommer, die had ik al klaargelegd voor de super juice die ik eigenlijk wilde gaan maken, lol). Nu maar snel klaar gaan maken om richting werk te gaan :)
Door EllenL
hannabelgje schreef: Hier veel haast vanmorgen dus spelt brood bij me en als lunch een salade. Geen sap vandaag  :'(
Ziel! 't is dat je zo ver weg woont, anders had je een slokje mogen hebben ;) (relaxt, bp-en op mijn werk :biggrin2: )
Door EllenL
Ik heb zondag een sapvrije dag gehad... lekker verjaardag van mijn neefje met veel slechte ongezonde dingen :biggrin2:
Gisteren was ik zo blond om mijn lunch thuis te laten liggen (had 2x super juice gemaakt, eentje om mee te nemen naar mijn werk), dus toen maar snel in de winkel wat gekocht om de dag door te komen (healthy people acai bessen sap en pinda/rozijnen mix), na mijn werk gewoon te moe en brak om nog boodschappen te gaan doen, dus maar meteen naar huis gegaan en nu zit ik in de schokkende situatie dat alle appels op zijn :nerves:
Gelukkig heb ik nog wel een ananas en frambozen in de diepvries, dus zo maar een raspberry ripple maken voor ik boodschappen ga doen  :) En ik denk dat ik maar weer eens een paar daagjes alleen ga sappen, ik twijfel nog een beetje of ik de 3 daagse ga doen, of extreem de 7 daagse, of misschien zelf een paar dagen ga bedenken waar ik zin in heb... zo in bad daar even over nadenken, wel slim om te weten voor ik de winkel in stap zo meteen... ::)
O.J With A Kick
Brighten up your day with an 'O.J WITH A KICK'. This juice is of course loaded with vitamin C but the ginger adds an anti-viral, anti-bacterial and anti-fungal kick! You will find this recipe in the funky fresh juice book.

Recipe: To make this simple, yet mouth watering juice all you have to do is peel 3 medium oranges, juice them with a 1/2 cm chunk of ginger, pour over a nice talk glass filled with ice and drink up!

Deze ga ik morgen maken, ik heb nog een aantal sinaasappels die op moeten.
Door EllenL
Klinkt wel heel lekker :)

Ik ben druk gewees vanmorgen, doe dag 1 van drie daagse vandaag en net maar even meteen alle sapjes gemaakt, want ik mag zo van 2 tot 7 werken... dus neem de hele bups maar mee ::) :) Het paste allemaal net in de pulpbak ;D
Door EllenL
Ook lekker :) Ik merk ook dat ik wel weer even toe ben aan een detoxje... afgelopen zondag was heerlijk hoor, lekker taart en echt limburgse vlaai (mijn ex-zwager komt uit limburg, zijn moeder woont er nog steeds en neemt met verjaardagen van de kleinkinderen altijd lekker vlaai mee, mjammie), chips, toastjes, ... heel soms is dat toch wel erg lekker :) Maar man, wat was ik maandag brak... ook omdat ik gewoon te veel gedaan heb de laatste tijd hoor, maar toch, even weer alle troep uit mijn lijf is wel weer fijn. En als bij effect nog wat afvallen is ook niet vervelend, haha, ik kreeg zondag heul veel complimentjes, ik ben voor het eerst sinds, euhm, heeeeel lang dunner dan mijn zus (zwangerschappen en vlak daarna niet meegerekend) :D Is nu nog minimaal hoor, maar zou ook leuk zijn als ik eens kleren van haar krijg die haar te klein zijn ipv te groot ;) hihi
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door