Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑zo 26 sep 2021, 11:45 Fijn Sam! En mooi dat je het zo kon ombuigen.Klinkt fijn
Hier ook een geluksmomentje: vanmorgen wakker worden, douchen in een douche die niet lek is en waar ik de ruimte heb, buiten ontbijtje met koffie... Er moet nog wel een hoop gebeuren, maar ik kan wennen aan mijn nieuwe huisje!
Tanna schreef: ↑di 28 sep 2021, 21:36 Ik heb ooit een bevroren gestrekt konijn in mijn Postbank rugzak gehad, die stak er óf met de kop en voorpoten, óf met de achterpoten uit. Was toch nog een eind lopen van de markt naar huis........... Maar ik zie nu dat het nog heel wat gekker kan!In den goeden ouden tijd... toen we nog rondreden met kofferbakken vol met al dan niet ontdooid vleesch... en bij de parkeerplaats van de Mac bloeddruipende vuilniszakken uitwisselden![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑di 28 sep 2021, 19:55 Een van onze medewerkers vroeg een extra dagje vrij ivm elandjacht. Ik zei ‘da’s goed op voorwaarde dat Shadow een bot krijgt’. Dus zat ik vandaag in de bus en trein met een eland poot in mijn tas
6EF77D05-6E88-4E2C-B29B-F955F394CE22.jpeg