Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
CindyMayella schreef: ma 20 sep 2021, 15:10 Arbeidsovereenkomst is opgesteld, die onderteken ik woensdag (mn 1ste werkdag)…. Krijg zelfs een vast bedrag aan reiskosten elke maand 😋… Ik mocht gister meteen mee met het jaarlijks personeelsuitje :biggrin2: :biggrin2: ….. Heb dus meteen kennis kunnen maken met het hele team: alleen maar vrouwen, de bezorger is de enige man ;D ;D …. We hebben o.a. boerengolf gedaan tussen de koeien en geiten door de weilanden heen 🤣…..Maar het was heel erg gezellig!!! Heb er ontzettend zin in….. 2 (vaste) doordeweekse dagen en de zondag (die 150% wordt uitbetaald), meeste dagen in Zoetermeer en af en toe in DH….. Heb dr zin in :) ….
Gefeliciteerd Cindy ;) en heel veel werkplezier
Door pluk
CindyMayella schreef: ma 20 sep 2021, 21:39 De Dierenboetiek Rokkeveen (Z’meer) en af en toe in hun filiaal Reinken (DH)……
Wat leuk!!
Toen ik nog in Zmeer werkte liep ik regelmatig even binnen daar.
Door CindyMayella
Thanks allemaal :-* ….
Tibbies schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe baan Cindy. Superleuke winkel en personeel. Ik kom er graag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Komen we elkaar misschien nog tegen ;)
Door Tibbies
Komen we elkaar misschien nog tegen ;)[/quote]

Ik ga op zondag nog wel eens naar de AH er tegenover. Als ik eraan denk kom ik bij je kijken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door sam28
Ik had afgelopen week een bericht geplaatst in het klaaghoekje over dat ik 0 energie had (heb) en dat ik dit weekend mijn oude huis in orde moest maken voor de sleuteloverdracht. En hoe ik tegen dit weekend op zag vanwege het in orde maken van mijn oude huis en dan volgende week weer werken zonder echt vrij te zijn voor het zoveelste weekend op rij terwijl ik best wel op instorten sta.
Ik kreeg ook heel lief hulp van hier aangeboden maar dat was niet nodig omdat er een vriendin even wilde komen helpen. Heel lief aanbod wat me erg goed gedaan heeft. :-*

Het was echt heel weinig werk. Of nou, het was ff aanpoten maar gelukt met wat pauzes in 4 uurtjes. De gaten zijn gevuld, de kiet is schoon en het puin ligt op de stort. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik was om 15.30 thuis en heb hier een beetje gerommeld, gedoucht en hang nu op de bank en wacht op een vriendin die komt eten en wijntjes drinken.

Morgen hoef ik dus alleen maar even een wasmachine op te halen met de vriendin van een goede vriend (vriend zelf is in Italie) en aan te sluiten. Om vervolgens een berg was weg te werken.
En zondag komt er een vriendin uit Leiden om te helpen in nieuwe huis, maar daarvan zei ik al dat het leuk was dat ze komt maar ik weinig ga doen zondag.

Het lijkt er dus op dat ik toch een soort van weekend heb nu. :circle:
Door doranto
sam28 schreef: vr 24 sep 2021, 17:12 Ik had afgelopen week een bericht geplaatst in het klaaghoekje over dat ik 0 energie had (heb) en dat ik dit weekend mijn oude huis in orde moest maken voor de sleuteloverdracht. En hoe ik tegen dit weekend op zag vanwege het in orde maken van mijn oude huis en dan volgende week weer werken zonder echt vrij te zijn voor het zoveelste weekend op rij terwijl ik best wel op instorten sta.
Ik kreeg ook heel lief hulp van hier aangeboden maar dat was niet nodig omdat er een vriendin even wilde komen helpen. Heel lief aanbod wat me erg goed gedaan heeft. :-*

Het was echt heel weinig werk. Of nou, het was ff aanpoten maar gelukt met wat pauzes in 4 uurtjes. De gaten zijn gevuld, de kiet is schoon en het puin ligt op de stort. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik was om 15.30 thuis en heb hier een beetje gerommeld, gedoucht en hang nu op de bank en wacht op een vriendin die komt eten en wijntjes drinken.

Morgen hoef ik dus alleen maar even een wasmachine op te halen met de vriendin van een goede vriend (vriend zelf is in Italie) en aan te sluiten. Om vervolgens een berg was weg te werken.
En zondag komt er een vriendin uit Leiden om te helpen in nieuwe huis, maar daarvan zei ik al dat het leuk was dat ze komt maar ik weinig ga doen zondag.

Het lijkt er dus op dat ik toch een soort van weekend heb nu. :circle:
Kijk dat is een mooie meevaller dus! :D
Maar als je ergens heel erg tegenop ziet, kan het uiteindelijk alleen maar meevallen toch? ;)
Door Ronald
Fijn Sam! En mooi dat je het zo kon ombuigen.

Hier ook een geluksmomentje: vanmorgen wakker worden, douchen in een douche die niet lek is en waar ik de ruimte heb, buiten ontbijtje met koffie... Er moet nog wel een hoop gebeuren, maar ik kan wennen aan mijn nieuwe huisje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door