Ze zijn super leuk!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
src_esther schreef: ↑za 27 feb 2021, 23:56 Wat een leuke muisjes heb je Kaela. Maar wat is dat voor vreselijk herrie op de achtergrond?Thanx!
pearlsofpassion schreef: ↑za 27 feb 2021, 20:56 Wauw Kaela, wat een prachtige hangende constructie heb je daar gemaakt!Ja dat graven is echt schattig he. Ze hebben dan ook een heel plan in hun hoofd, want het moet heel precies. Zo grappig.
Heb je dat zelf aan elkaar bevestigd? Hoe heb je dat gedaan? Kan je dat wat beter in beeld brengen? Zouden de gerbils ook heeerlijk vinden.![]()
Die stoffen hangmat zou ik niet durven. Als ze daar stukjes van opeten krijg je zeker verstoppingen..
Je muisjes zijn geweldig. Grappig hoe ze vooruit graaft in het eerste filmpje.![]()
Kaela schreef: ↑zo 28 feb 2021, 08:42 Ja dat graven is echt schattig he. Ze hebben dan ook een heel plan in hun hoofd, want het moet heel precies. Zo grappig.
Het hangmatje heb ik gedaan omdat ik dat bij muizen en ratten veel zag. Door jou opmerking ging ik twijfelen. Probleem heeft zichzelf al opgelost, ze hebben de touwtjes doorgeknaagdDus het ding ligt nu in de prullenbak.
Ik heb bij queenies magneethaakjes gekocht. Werkt heel mooi! Het beste werkt het met die kleine ronde magneetjes, dan is het loeisterk. Maar omdat ik dacht dat het aan het dak zelf zou plakken had ik die niet besteld. Blijkt mijn dak van aluminium te zijndus nu alsnog besteld. Want de platte ringen werken ook, maar wel minder sterk. Al heeft het de nacht overleefd!
82C84DD7-1CD5-46DB-996E-74C5C79777F8.jpeg7CB5995F-2254-4218-8B14-C7478D074154.jpegD5654141-400B-4EE2-B8D0-2C1E42E66F35.jpeg
pearlsofpassion schreef: ↑zo 28 feb 2021, 09:49Ik denk dat je het zo wel kan zien. In de wilgenbruggetjes lopen 2 staaldraden. Omdat de houtjes wat los zitten kun je die wat uit elkaar schuiven en dan kan het haakje van het andere wilgenbruggetje over die staaldraad heen. Zit behoorlijk stevig.thanx! Maar ik bedoelde eigenijk de constructie.
Die wilgenbrugjes aan elkaar kan je toch zo niet kopen, of wel? Hoe zijn die aan elkaar gezet?
pearlsofpassion schreef: ↑wo 03 mar 2021, 09:57 En jij ook!Ik ben best bang dat ze wegschieten en ik ze nooit meer te pakken krijg. Maar op het muizenforum wordt heel stellig gezegd dat dat niet zal gebeuren. Dus ik blijf kalm en ga zo verder
Ik zou zo bang zijn dat er eentje valt of gaat lopen!
Leuk! Een kleine knager over je heen hebben lopen is zo leuk!![]()
Ze zijn nog vrij groot. Of dat lijkt toch op de foto. Zit er verschil in muisjes qua grootte? Ik heb ooit een kleurmuismannetje gezien en dat was veel kleiner, denk ik. Zonder staart maar een duim groot, zou ik zeggen. De jouwe lijken wel zo groot als ln gerbils..