Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef:Ik kreeg net zin om de vloer te stofzuigen en stoomdweilen. Die zin heb ik niet vaak dus ik heb er vlug gebruik van gemaakt. De vloer beneden is weer schoon nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat noemen wij ‘gestoken door een werkbij’ Afbeelding

Maar ik snap het wel hoor, ik vind het ook niet het leukste klusje, net als de badkamer....
Door Kaela
Dat zijn momenten waar je gebruik van moet maken Hanna!

Hier is het vandaag weekend, want morgen moet ik werken. Meneer heeft zichzelf voor zijn verjaardag een pooltafel cadeau gedaan, dus het voelt hier nu helemaal als het BP cafe!

Ik lijk vandaag voor het eerst in 12 dagen hoofdpijnvrij te zijn en vanmiddag ga ik lekker paardrijden. Als mijn hoofd mee blijft werken wordt het een heerlijke dag!
Door dinky89
Lekker Hanna!

Hier alleen de ochtend werken en mij vanmiddag dan maar eens proberen te zetten tot het invullen van de belastingaangifte. Schuif dat steeds voor mij uit omdat het zoveel invulwerk is en er aan het einde uitkomt hoeveel ik aan belastingdienst moet gaan betalen terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil weten ::)
Door Fenixjuh
Nou, kopje koffie met een beetje schuim dan maar.... Niet eens omdat het moet, maar gewoon uit gewoonte :o
Vandaag pas om 9 uur mijn bed uit, net pas terug met de hondjes.... Ik heb echt geen ritme meer met deze werktijden.... :-\
Zo nog ff poetsen enzo, en dan om 12u weer richting werk.....
Door -Annemarie-
hannabelgje schreef: vr 17 apr 2020, 09:12 Ik kreeg net zin om de vloer te stofzuigen en stoomdweilen. Die zin heb ik niet vaak dus ik heb er vlug gebruik van gemaakt. De vloer beneden is weer schoon nu.

Ik zit al dagen op zo'n moment te wachten. ;D Fijn dat het weer klaar is, Hanna. :)

Vanmorgen nog een uurtje gewerkt, nu is het weekeind. :thumbsupup:

Afbeelding

Ik doe mijzelf een bakkie pleur. :biggrin2:
Kopje zelfgemaakte soep bij, fijne combinatie. ::)

Zo nog even wat in huis doen, en dan lekker in het zonnetje met een luisterboek op m'n hoofd. Ik luister nu 'Sapiens' van Yuval Noah Harari. Heb nog niet de rust om het te lezen, maar luisteren gaat prima. :)
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op vr 17 apr 2020, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sam28
Ik heb na 7 dgn werk weekend. Gisterochtend uit de nacht gekomen en na even slapen gaan varen met een vriendin en prosecco. De prosecco was sterker dan normaal ;D ;D Gelukkig kon ik mezelf nuchter roeien want het rondje dat we vaarden was langer dan wat het elektrische motortje leuk vond. ;D
Wel fijn dat er een bootje langskwam, na een uur roeien, om ons te slepen. We waren anders zeker nog 1 uur aan het roeien geweest. :cool:

Vandaag flink uitgeslapen maar mijn lijf is echt op. Ik heb een rondje rustig hard gelopen maar ik redde het niet. Normaal loop ik 6km en nu 5km en was blij met 2 rode stoplichten. :biggrin2:
Zo meteen proberen te eten want ben voornamelijk misselijk van de jetlag ook en dan klusjes. Schoonmaken, opruimen en de auto bij de garage weg halen. Morgen nog een lekkere relaxte dag en dan maandag en dinsdag een avonddienst in het ziekenhuis.
Door hannabelgje
Ronald schreef: Ook met de stoomdweil? ;)
Goeie tip lol.
Nee das sielug natuurlijk hè.

Gisteravond bier gedronken. Was wat zwaarder bier en ik had er maar 1 nodig lol. Heb er goed op geslapen in elk geval.

Door hannabelgje
Niemand die meer naar het Corona café gaat?
Ik heb net mijn moederdagcadeau binnen. Mijn moeder breit veel sokken. Ze gebruikt normaal garen waar al een patroon in verwerkt zit. Ik ben lid van een sokkenbrei fb groep en daar hebben ze mystery sokken. Mama krijgt dus een mystery sokkenpakket van mij. Van de bolletjes garen ga ik een boeketje maken.
Ik ga kofffie maken. Fijne dag allemaal!

Door sam28
Ik loop hier soms nog wel even binnen hoor. Maar ben druk geweest.
Afgelopen week heb ik een nieuwe bril uit gezocht. Vanmiddag oogmeting en beslissen of het de zwarte of de lichtere variant word. Zat niet in de planning maar door de oogontsteking toch maar gedaan aangezien ik mijn huidige bril haat. Ben ook naar zo'n klein eenmanszaakje gegaan hier ipv een keten. Zonder afstelling zat de bril al 100x beter dan huidige. Misschien dat ik iets vaker mn lenzen in een bakje laat nu ;D ;D (oke, ijdele hoop)
Door dinky89
Wat een enorm leuk cadeau Hanna! :)

Hier met name ruzie aan het maken met de ICT voorziening van het werk die vandaag al weekend lijkt te vieren (lees, niet opstarten en eenmaal opgestart enorm traag zijn).

Wat fijn dat de nieuwe bril zoveel beter zit Sam! Hier ook lenzendrager maar met een bril er naast. 's avonds als ik moe ben heb ik meestal de bril op en overdag lenzen.
Door CindyMayella
sam28 schreef:Ik loop hier soms nog wel even binnen hoor. Maar ben druk geweest.
Afgelopen week heb ik een nieuwe bril uit gezocht. Vanmiddag oogmeting en beslissen of het de zwarte of de lichtere variant word. Zat niet in de planning maar door de oogontsteking toch maar gedaan aangezien ik mijn huidige bril haat. Ben ook naar zo'n klein eenmanszaakje gegaan hier ipv een keten. Zonder afstelling zat de bril al 100x beter dan huidige. Misschien dat ik iets vaker mn lenzen in een bakje laat nu ;D ;D (oke, ijdele hoop)
Ik draag normaal ook alleen maar lenzen en als ik vermoeide ogen krijg, doe ik mn bril op, maar sinds het virus, draag ik ze alleen nog als ik de deur uit moet of ‘s ochtends een paar uurtjes....
Door dinky89
Zo maar weer eens beginnen aan het maken van een boodschappenbriefje voor het ritje naar de supermarkt zodat we weer even vooruit kunnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door